Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pölisevät työkaverit avokonttorissa

Turhautunut
19.12.2017 |

Miten olette ratkaisseet keskittymisongelman avokonttorissa? Joillain ihmisillä on tapana höpistä koko ajan jotain ja itsellä keskittyminen todella vaikeaa. Haluaisin vaan hiljaisuutta jotta saisin työni tehtyä. Onko tämä liikaa vaadittu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse muiden metelöinti.

Vierailija
2/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee hiljaisuus joten ei haittaa. Valitettavasti kukaan juurikaan ei puhu :/

Mutta laita kuulokkeet korville , tämä auttaa meitä molempia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritse muiden metelöinti.

Ja miten tämän tiedon tulisi auttaa minua?

Vierailija
4/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikosta, että mitä ihmettä? Pölisevät? Miten niin ne on pölyisiä? 😀

Vierailija
5/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu. Ratkaisin asian irtisanoutumalla. 

Vierailija
6/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Ajattelin otsikosta, että mitä ihmettä? Pölisevät? Miten niin ne on pölyisiä? 😀

No ei haittaa vaikka pölyäisivätkin, kunhan olisivat hiljaa

Vierailija
7/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee hiljaisuus joten ei haittaa. Valitettavasti kukaan juurikaan ei puhu :/

Mutta laita kuulokkeet korville , tämä auttaa meitä molempia :D

Miksi et itse laita kuulokkeita jos hiljaisuus häiritsee sinua. Ihan samanlaista häirintää se musiikin kuuntelukin on.

Vierailija
8/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vastamelukuulokkeet.

Vierailija
9/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä työrauhaa, selitä ettet pysty keskittymään. Tai pyydä esimieheltä mahdollisuutta vaihtaa työpistettä johonkin rauhallisempaan paikkaan.

Vierailija
11/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet.

Korvatulpat päähän ja kuulokkeista täysillä kohinaa, esim. https://simplynoise.com/

.

Vierailija
12/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä työrauhaa, selitä ettet pysty keskittymään. Tai pyydä esimieheltä mahdollisuutta vaihtaa työpistettä johonkin rauhallisempaan paikkaan.

Tässä on ongelmana se etten haluaisi mitenkään ”hankalaa” mainetta. Joten en viitsi valittaa asiasta. Olen kyllä maininnut parille työkaverille siitä ja he tietävät tämän. He ehkä itse kaipaavat puhetta ja seuraa joten tavallaan ymmärrän heitäkin.

Kiinteitä työpisteitä meillä ei ole joten en voi estää puheliaiden henkilöiden tuloa viereisiin paikkoihin.

Vierailija
13/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä väittää että liiketoiminnassa tuloksen tekeminen on tärkeää, kun esim. avokonttorimuodin seuraaminen arvostetaan korkeammalle.

Vierailija
14/14 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ongelmana se etten haluaisi mitenkään ”hankalaa” mainetta. Joten en viitsi valittaa asiasta. Olen kyllä maininnut parille työkaverille siitä ja he tietävät tämän. He ehkä itse kaipaavat puhetta ja seuraa joten tavallaan ymmärrän heitäkin.

Kiinteitä työpisteitä meillä ei ole joten en voi estää puheliaiden henkilöiden tuloa viereisiin paikkoihin.

Tuollaisia häiriötekijöitä on tutkittu toimistoympäristössä ja ne heikentävät tietyntyyppisiä tehtäviä tekevien työntekijöiden työtehoa merkittävästi. 

"Researchers who have studied the costs of interruptions in office environments estimate that interrupted tasks take twice as long and contain twice as many errors as uninterrupted tasks. They also found that workers have to work in a fragmented state, because 57 percent of tasks are interrupted (see References for citations)."  https://www.gamasutra.com/view/feature/190891/programmer_interrupted.php