Mikä tauti minua riivaa?
Elikkäs siis. Sunnuntaiaamuna heräsin siihen että oli aivan perskeleen kylmä, kurkussa paljon limaa ja röyhtäytti. Sitten tuli vähän huono olo ja piti nieleskellä. Sitten tulikin kiire vessaan yökkäämään, ensin pari kovaa yskänpuuskaa ja sitten tuli vähän pääasiassa limaa ( ehkä muös vähän vettä?) ja seassa oli jotain vähän ruskeata. No sitten menikin sunnuntai päivä kovassa kuumeessa (39astetta) maanantaina kuumetta oli myös ja pikkusen nuhaa ja yskää. Kuume laski aina 37 buranan oton jälkeen, mutta nousi takaisin 39 aina parin tunnin kuluttua. Illalla kuitenkin kuume laski ja tänä aamuna olo tuntui aivan terveeltä, mutta päivän kuluessa tähän hetkeen saakka kuume on taas vain noussut, nyt 38. Vähän aikaa sitten menin vessaan ja siinä samalla tuli taas samallainen olo mitä sunnuntai aamuna (ilman tuota palelua) sitten alko tulee tosi huono olo, silmissä vain sumeni ja hädintuskin sain itteni pidettyä pystyssä. Sitte taas lensi lerva, pari yskänpuuskaa ensin ja pieni yökkäys. Mitä tautia tää on ja millon tää loppuu? Oon iha kyllästyny kotisohvalla istumiseen :(
Kommentit (4)
flunssa? Itselläni ollut joka ilta lämpöä jo kaksi viikkoa
Tuberkuloosia tuskin on kun yskä ei ole kovin paha, ja ei ole kestänyt kauaa.
Flunssaa voisi olla mutta ei se minulla koskaan näin rajusti ole oireillut
Vatsatauti tuskin noin kauaa kestäisi + oksentaessa ei tosiaan tule kuin vain limaa vaikka olen syönyt tönään ihan tuhdisti.
T ap
Tuberkuloosi