Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen tapaillut miestä seksin merkeissä pari vuotta.
Tuo ilmi että haluaa seksiämme mutta ei muuta. Samaan aikaan deittailee.
Silti päädytään aina tapaamaan jolloin on tosi hellä ja rakastava. Yhteisen yön jälkeen muuttuu kylmäksi.
Monesti olen myös tunteistaan kysyny. Suoraa vastausta ei saa.
On jossain vaiheessa sanonu, että kokee että hän kiinnostaa minua vain kun ei ole saatavilla.
Ollaan seurusteltu nuoruudessa jolloin kuulemma meni rikki erosta.
Joo tiedän ettei pitäisi ollenkaan nähdä. Mutta kun tunteet on, niin en vaa ole onnistunut siinä.
Joku osa minusta vaan haluaa uskoa, että joku päivä ollaan yhdessä.

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (2)

Vierailija

Jos on sanonut, että haluaa vain seksiä niin sitten haluaa vain seksiä. Ei muuta.
Miehet ovat todella yksinkertaisia noissa asioissa.
Kun mies haluaa jotain vakavaa niin voin sanoa, sen kyllä huomaa ja tuntee.

Vierailija

Minulla sellainen kuuma-kylmä-tilanne, että mies, jonka kanssa ei olla koskaan edes suudeltu, mutta on ollut musta kiinnostunut nuoresta asti (nyt ollaan reilu30v), vakuuttelee että kiinnostan kokonaisuutena enkä vain seksimielessä, kehuu ja vakuuttaa kiinnostustaan, mutta ei koskaan ehdi/saa aikaiseksi tavata...
Syksyllä nähtiin pitkästäaikaa ja oli mukavaa, mutta kaksi viimekertaa tehnyt oharit. On toki ollut sinkkuna alle vuoden ja exän kanssa vääntöä lapsesta yms työkuvioiden lisäksi, mutta kummaa jos noin kiinnostunut muka on ja koskaan ei pääse näkemään. Omat arvaukseni ovat että joko jännittää jotain tai sitten on todella aikaansaamaton.
Tosin itse en jää vain odottelemaan, toki tapaan jos tilaisuus tulee ja mielelläni tutustuisin paremmin, mutta jos joku parempi tässä välissä ehtii ilmaantua, niin miehen tilaisuus on mennyt sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla