Tilasin jouluruoat, joulusiivouksen, - ja joululahjat netin kautta - helpommalla ei voi päästä
Tilasin pitopalvelusta kaikki ruoat valmiiksi - haen ne lauantaina. Laittavat 3pv joulusafkat meidän 5 henkiselle peheelle valmiiksi + 2 isovanhemmalle. Laatikot, kinkut, sillit ja systeemit leivonnaisineen. Perjantaina tulee siivooja - lupasi pestä ikkunatkin jos lauha keli. Laittaa vielä kuusen jalkaan koristelua odottamaan. Ihanaa lakanat vaihdettuina, puhdas tuoksu jne. Netistä tilasin lahjat - ja juuri ja juuri jaksan ne paketoida, kun mies hakee matkahuollosta/ posti. Rahaa meni koko veronpalautus- mutta miksi stressaisin
Kommentit (13)
Saako kysyä paljon meni rahaa? Kuulostaa rentouttavalta, jos on esim työkiireitä. Itse kyllä tykkään jouluvalmisteluista, mutta ei tuokaan pöllömmältä kuulosta. Terveisiä täältä joulusiivouksen keskeltä😄
Aika huono nainen olet, kun et itse siivoa.
Kuulostaa hyvältä. Paljonko sait veronpalautuksia? :)
Kyllähän tuo kelpaisi. En vaan asu sellaisella paikkakunnalla, mistä valmiiden jouluruokien toimitus ja tilattu joulusiivous onnistuisi, harmi. Lahjat kyllä tilasin netin kautta.
Me mennään jouluksi Lappiin kelomökkiin (asutaan Oulussa, joten melko lyhyt ajomatka). Jouluruokailut tilattu. Ei tarvitse siivota eikä kokkailla tänä jouluna, ihanaa. Mutta ei tämä jokajouluista iloa ole, tänä vuonna vaan haluttiin päästä helpommalla ja näyttää ulkomaanvieraille kaunista Lappia :-)
Mikä on elämäsi sisältö ja tarkoitus-päästä helpolla?
Mitä se on.
JouluÄITI kirjoitti:
Tilasin pitopalvelusta kaikki ruoat valmiiksi - haen ne lauantaina. Laittavat 3pv joulusafkat meidän 5 henkiselle peheelle valmiiksi + 2 isovanhemmalle. Laatikot, kinkut, sillit ja systeemit leivonnaisineen. Perjantaina tulee siivooja - lupasi pestä ikkunatkin jos lauha keli. Laittaa vielä kuusen jalkaan koristelua odottamaan. Ihanaa lakanat vaihdettuina, puhdas tuoksu jne. Netistä tilasin lahjat - ja juuri ja juuri jaksan ne paketoida, kun mies hakee matkahuollosta/ posti. Rahaa meni koko veronpalautus- mutta miksi stressaisin
Hienoa! Olen vilpittömästi iloinen puolestasi! Minullakaan ei onneksi ole joulustressiä tiedossa; loppuviikosta imuroin ja järjestän paikkoja, ehkä vähän pyyhin pölyjä. Jouluruokia ei ole ostettuna yhtään, mutta nekin oletan saavani loppuviikolla, ostan valmiit laatikot jne. Jos en saa, niin sitten syön pitsaa. ;) Joulu tulee ja menee, ilman stressiäkin.
Tuo olisi unelma, jos olisin työelämässä. Nyt kotona vauvan kanssa ja joulun tunnelma tulee sen tekemisestä. Oon ollut ihan fiiliksissä koko kuukauden. Kerrankin aikaa nauttia joka hetkestä eikä stressaantuneena yrittää saada kaikkea valmiiksi 😊
Paljonkohan maksoi tuo siivous ja ne ruoat? Siivous oisi kiva itsellekin. Ruokia on taas kiva tehdä, tulee joulun tuoksu ja tunnelma kotiin😊
Ap, kerrohan yhteishinta? Jotta tietäisin riittäisikö omatkin veronpalautukset tuollaiseen ensi jouluna :)
Onnittelen! Kyllä kannattaa toimia juuri noin,menee ne eurot usein paljon turhempaan.Mutta ,kerro summa meillekkin tonnin,satasten tarkuudella,,,,toki se vaitelee ,kuka mitäin syä ja kuinka iso on siivottava koti jne.,,,mutta vähän esimerkkiä.Kiitos.
Huhuu ap? Kerrohan summa, jotta voin ottaa oppia :-)
En ole ap, mutta tilasin joulusiivouksen. Nuori nainen siivosi 7,5 tuntia (kävi jo), ja paikat todella kiilsivät sen jälkeen. Maksoi 34 euroa tunnilta, mutta summasta saa puolet kotitalousvähennystä. Minulle jäi siis maksettavaa 128 euroa. (Kotitalousvähennyksessä on omavastuu, mutta se minulla oli mennyt jo aikaisemmin tänä vuonna.)
Niin oliko tämä nyt jotenkin mainitsemisen arvoista? Sama juttu meillä. Paitsi meille tulee kokki tekemään ne ruuat aattona.