Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Olisin taas 25-vuotias ja olisi kaikki ne asiat, jotka oli silloin, ja saavutukset, ja ei olisi vielä lapsia, koska silloin ei ollut. Ottaisin jopa kaamoksesta kaiken irti. Elämä olisi ihanaa.

Vierailija

No oikeastaan siihen riittäsi lapsen saaminen. Niin pitkään toivottu ja yritetty juttu. En minä muuta kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihanteellisesti se, että pystyisin elämään haluamallani (nykyisellä, kohtalaisen pienellä) varallisuustasolla käymättä töissä. Mutta jos realistisempaa toivetta haetaan, niin sekin kävisi tähän lähtöön, että esimies vaihtaisi työpaikkaa. Toiveisiin voisi myös lätkäistä omistusasunnon jostain kivasta paikasta (hyvien kulkuyhteyksien ääreltä, kerrostalo tai rivitalu kävisi mukavasti), niin ei tarvisi vuokraa maksella ja tuskailla että taas se vuokra nousee vuoden vaihteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan siihen riittäsi lapsen saaminen. Niin pitkään toivottu ja yritetty juttu. En minä muuta kaipaa.

Monelle taas päinvastoin. Riittäisi, että olisi lapseton. Ei sitä muuta kaipaisi.

Vierailija

Mmm jotta mun elämä olis täydellistä, niin silloin pitäisi olla kaikkien muittenkin. Elämääni varjostaa kaikki maailman paha niin paljon, vaikka oikeastaan juuri minulla on kaikki aivan hyvin

Vierailija

En osaa kuvitella täydellistä, mutta hyvä olisi, kun olisi ammatti ja työ, jotka vastaavat taipumuksiani elanto niistä.

Vierailija

Ei tarvitsisi käydä töissä. Asuisin jossain maalla vanhassa maalaistalossa. Ehkä vähän jotain luomulampaita/lehmiä/heppa. Ja sitten tosiaan tuo maailman pahuus pois, koska ne oikeasti varjostaa myös mun elämää niin paljon, että on vaikea kestää ja vie yöunen. Ehdottomasti jäätiköt pitää saada takaisin. Tiikerit, sarvikuonot, lintujen määrä lisääntymään ja sitten ne mehiläiset. Saasteiden määrä alas. 80 prosenttia maapallon ihmisistä pitäisi kadota johonkin. Mielellään myös kaikki uskonnot.

Vierailija

Olisin äiti isolle lapsikatraalle. Puoliso joka läsnä niin minulle kuin lapsille isä.
Asutaanko vuokralla tai omassa, ei mitään merkitystä.
Lapsilla hyvä koulu jossa opetetaan oikeasti lukemaan, kirjoittamaan, laskemaan, maantieto, bilsa, etc ylipään elämää avartavia asioita.
Rahaa ei tarvii olla paljoa mutta niin että jokaisella lapsella on omat luistimet, sukset ja polkupyörä. Ja yksi ihana harrastus jota odottaa, että jo pääsis.
Ravitsevaa ruokaa päivittäin ja perjantaisin vaikka pitsapäivä.

Ympärillä ihmisiä joita saan rakastaa ja jotka rakastaa. Arvostan heitä ja jos mokaan, tukevat vaikeuksien keskellä ja joiden kanssa tehdä vaikka metsäretki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mmm jotta mun elämä olis täydellistä, niin silloin pitäisi olla kaikkien muittenkin. Elämääni varjostaa kaikki maailman paha niin paljon, vaikka oikeastaan juuri minulla on kaikki aivan hyvin

Vaikee uskoa. 

Oon todella onnellinen, silti mulla on kyllä ihan tarpeeksi hommaa ihan itsessäni ja lähipiirissäni. Kuulostaa oudolta, että pahuus on sun mielestä jossain tuolla "kuplan" ulkopuolella.

En ymmärrä ihmisiä, jotka ahdistuvat muka jostain maailman pahuudesta.?! Mulla sellaiset on niin ohimeneviä häivähdyksiä ja tajuan, että mä itse kuulun siihen maailmaan, joten mun täytyy panostaa omaan osuuteeni, jos meinaan nousta maailman yläpuolelle. Jos joku näkee itsensä avuttomana maailman pahuuden edessä, niin onko hän todella antanut oman panoksensa?

Vierailija

Painaisin 50kg vähemmän ja voisin jäädä kotirouvaksi eikä rahasta koskaan olisi pulaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Painaisin 50kg vähemmän ja voisin jäädä kotirouvaksi eikä rahasta koskaan olisi pulaa.

Tämä siis ajateltuna mikä tekisi elämästäni täydellistä verrattuna nykyiseen. Minulla on jo ihana perhe ja koti ja ystäviä ja terveys ja paljon hyvää :)

Vierailija

Sama tulotaso ilman työssäkäyntiä, se riittäisi minulle. Olen ollut työelämässä 40 vuotta, voisin antaa paikkani nuorelle. 

Vierailija

Minun elämäni on jotakuinkin täydellistä. Jos jotain pitää toivoa, niin se, että pysyisi terveenä elämänsä loppuun asti.

Vierailija

Ollaan melko pienituloinen perhe ja rahat riittää kyllä kun järkevästi elää, mutta silti jos vaikka voittaisi lotossa. Mutta tärkein kaikista: kun kaikki mielenterveydelliset ongelmat vain katoaisivat enkä koskaan olisi masentunut enää ja olisin terve!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikee uskoa. 

Oon todella onnellinen, silti mulla on kyllä ihan tarpeeksi hommaa ihan itsessäni ja lähipiirissäni. Kuulostaa oudolta, että pahuus on sun mielestä jossain tuolla "kuplan" ulkopuolella.

En ymmärrä ihmisiä, jotka ahdistuvat muka jostain maailman pahuudesta.?! Mulla sellaiset on niin ohimeneviä häivähdyksiä ja tajuan, että mä itse kuulun siihen maailmaan, joten mun täytyy panostaa omaan osuuteeni, jos meinaan nousta maailman yläpuolelle. Jos joku näkee itsensä avuttomana maailman pahuuden edessä, niin onko hän todella antanut oman panoksensa?

On meitä täällä näköjään aika monta, joita maailman pahuus ahdistaa. Siis todella ahdistaa. Ennemminkin on kurjaa ajatella, että toisia se ei ahdista =(. Että heille maailma voisi olla täydellinen (kuten aloituksessa nyt kysyttiin), vaikka maailman pahuus ei poistuisikaan. Eli he surutta antavat luonnon tuhoutua ja sulkevat silmänsä kaikelta riistolta. Eihän se nyt toki missään kuplassa ole, voi kunpa olisikin! Mitä tarkoitat, että meinaat nousta maailman yläpuolelle??

Maailma oikeasti kulkee kohti tuhoaan, kun on niin paljon pahuutta ja väkivaltaa ja ympäristökatastrofeja. Ihminen on tehnyt jo niin paljon pahaa. Kyllä se varjostaa, tai ainakin pitäisi, sitä matti meikäläisen onnea ja autuutta. Ja juuri siksi jokaisen pitää tehdä jotain!

Vierailija

Jos saisin lottovoiton. Elämäni olisi pelkkää matkustelua ja shoppailua. Suomessa kävisin vaan tyhjentämässä matkalaukun. Vituttaa että ainoa asia joka estää mua elämästä tätä unelmaa, on raha. Se että synnyin köyhään perheeseen enkä esim Kardashianiksi.

Sivut