Miksi säätö kestää mun raivareita, haukkumisia, veetuiluja aina vaan?
Eilen viimeks suutuin sille ja haukuin sitä viesteillä. Tänään pyysin anteeksi. Miks se jaksaa niitä? Onko se hullu?
Kommentit (21)
No ei se loputtomiin jaksakaan.Löytää jonkun aikuisemman ja ihastuu siihen.
Minkä kertonut? Oon ihan helvetin ihastunut tai ehkä rakastunutki siihen. Siks suutunki sille koko ajan.
Hänen täytyy olla aika kypsä ihminen. Epäkypsät ei kestäis.
Anteeksipyynnöllä et pysty korjaamaan aiheuttamaasi vahinkoa. Jos haluat pitää hänet, muuta käytöstäsi. Ei kukaan jaksa tuollaista, ennemmin tai myöhemmin tulee parempi ihminen vastaan. "Säädölläsi" on joko harvinaisen pitkä pinna tai sitten hänellä on tavattoman huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kertonut? Oon ihan helvetin ihastunut tai ehkä rakastunutki siihen. Siks suutunki sille koko ajan.
No ettet suhtaudu häneen vakavasti, vaan säädät vain.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyynnöllä et pysty korjaamaan aiheuttamaasi vahinkoa. Jos haluat pitää hänet, muuta käytöstäsi. Ei kukaan jaksa tuollaista, ennemmin tai myöhemmin tulee parempi ihminen vastaan. "Säädölläsi" on joko harvinaisen pitkä pinna tai sitten hänellä on tavattoman huono itsetunto.
Mitä vahinkoa?
en ole ap
Mitä ihmettä?
Sinä v-tuilet, raivoat ja haukut säätöäsi, ja ihmettelet, onko hän hullu?
Mitä ihmettä oikein touhuat? O_O
Monien "säätöjen" voi olla aluksi vaikeaa suhtautua häiriintyneisiin ihmisiin.
Alussa he voivat käyttäytyä normaalisti ja niihin voi ihastua, mutta kun alkaa arki ja jatkuvien mielenmuutosten ja kiukuttelun täyttämä seurustelu jatkuu, säätöjen on vaikeaa katkaista suhdettaan sekopäähän, sillä säädöillä useinkin on moraali, mikä pääsääntöisesti puuttuu turhista pään sisäisistä ongelmista kärsivältä seurustelukumppanilta, joka haastaa riitaa jokaisesssa tilanteessa josta vain on mahdollista väärinkäsitysten seurauksena mielensä pahoittaa. Heitä ajaa jatkamaan suhdetta myös sääli, jota em. häiriintyneiltä myös puuttuu.
Odota vielä hetki. Yleensä jossain vaiheessa jokainen saa lasinsa täyteen ja aloittaa serustelunsa puhtaalta pöydältä terveen kumppanin kanssa.
Sinä olet aina häiriintynyt. Nauti siitä :-)
Koska se tietää olevansa parempi ku sä
No kun se ei sano tykkääköse musta vai ei. Olen pyytänyt sanomaan suoraan nii pääsee musta eroon.
Musta vaan alkaa tuntua siltä ettei se hullu halua edes musta eroon🤔
Olen ikäväkseni törmännyt aloittajan kaltaisiin, entisiin kauniisiin naisiin, joihin eletty elämä on jo lyönyt leimansa, mutta ne maailmanvalloittajan elkeet eivät ole loppuneet.
Säälittävää katsella naista joka on menettänyt entisen loistonsa, eikä pompottelusta ja lyttäämisestä ole jäljellä muuta kuin tunne omasta ylivertaisuudesta muihin nähden.
Yleensä hieman alkoholisoituneita, sivusta seuraten hieman koomisesti käyttäytyviä, entisiä yksinäisiä suuruuksia :-)
Vierailija kirjoitti:
No kun se ei sano tykkääköse musta vai ei. Olen pyytänyt sanomaan suoraan nii pääsee musta eroon.
Räyhäämällä pidät ainakin huolen siitä, että mitään nykyistä syvempää ei tule syntymään. Eli ratkaiset ongelmasi tavallaan itse. Tarkoituksella?
Se jaksaa sitä niin kauan kuin saanti on varmaa, mutta jos alat pihtaamaan, niin sitten se lähtee.
Säätö ei välitä, kunhan vaan irtoaa pimpsaa, suuhoitoa ja anaalia.
No ei oo provo mut mua ärsyttää. Kun kyllähän mä tästä exän nurkista lähtisin heti jos se vaan sanoo että se tykkäis musta🤔 mut kun en turhan takia jaksais tästä muuttaa.
Säätö? Olethan kertonut hänelle tämän?