Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairas lihaskipu kuumeessa

Vierailija
18.12.2017 |

mistä johtuu? on mulla aina lihakset vähän kipeenä kuumessa mutta ei ikinä näin paljon ja moni paikka. niska, reidet, takareidet, kädet, polvet ja selkä, ihan heeeeelvetillinen kipu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivokalvontulehdus

Vierailija
2/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon kuumetta ja nousiko se yllättäen puskista vai tuliko ensin muita oireita ja sitten kuume. Alle 38,5 kuume jos on, niin tuskin on influenssa. Veikkaisin siinä tapauksessa ärhäkkää adenovirusta.

Vierailija
4/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infuenssa? Otitko rokotteen? Influessa on rantautunut suomeen, rokotteen ottaneet voivat saada taudin, mutta lievempänä. Itse otin rokotteen, tällä hetkellä järkyttävä,limainen yskä. Kutiaa selkää yskiessä.

Vierailija
5/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon kuumetta ja nousiko se yllättäen puskista vai tuliko ensin muita oireita ja sitten kuume. Alle 38,5 kuume jos on, niin tuskin on influenssa. Veikkaisin siinä tapauksessa ärhäkkää adenovirusta.

eilen sanoisinko vaan tunnin sisällä alko pikkuhiljaa muodostuu kipee kurkku, paleleminen ja lihassärkyä ja herätessä tänään oli 37.8 ja normi ruumiinlämpö mulla noin 35.9

Vierailija
6/6 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eilen sanoisinko vaan tunnin sisällä alko pikkuhiljaa muodostuu kipee kurkku, paleleminen ja lihassärkyä ja herätessä tänään oli 37.8 ja normi ruumiinlämpö mulla noin 35.9

Kuulostaa lieväkuumeiselta influenssalta. Lähinnä siksi koska ei ole nuhaa. Yleensä tavallinen flunssa alkaa nuhalla. Ja sitten tulee kuume ja muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän