Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 5v. täyttävälle pojalle?

Vierailija
12.04.2006 |

Ei piirrä kuulema, eikä tykkää värittää... Autoista tykkää, mutta niitäkin löytyy tuhnasia varmaan.. Pokemon on kuulema kova sana, mut en tajunnut kysyä mitä pokemon tavaraa siltä jo löytyy.. Ei saisi maksaa yli 30e.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sählymailat ja pallot? Ne ei paljoa maksa.

Vierailija
2/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoika täyttää 5. Hän on autofriikki ja rakastaa kaikkea teknistä näpertämistä, mutta koti on jo pullollaan pikkuautoja ja isompiakin leluautoja, legoja, tekniikkalegoja, palapelejä ja kaikenlaista. Mulla on ollut vähän periaatteen tapaisena, että en ostelisi mitään " turhia" muovileluhärvellyksiä, jotka vaan pitää ääntä eikä niillä voi oikein " tehdä" mitään. Nyt on vaan ideat ihan lopussa. Munkaan kummipoika ei kuulemma jaksa innostua piirtämisistä, muovailuvahoista eikä askarteluista. Hinnalla ei olisi väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita tarttis, mut on jotenkin hölmöä ostaa pojalle vaatteita kun tietää ettei ne ole mieluisia lahjoja kumminkaan lapselle.. Tietty jos löytäis jonkun pokemon paidan...?? Onko kukaan nähnyt missään kaupassa? ap

Vierailija
4/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikantähti, uno tai jotain sinne päin ;)

Vierailija
5/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka osta vaikka palapeli, bruder tai siku sarjaa jos löytyy ni lisäosia???

Vierailija
6/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tämä onkin vaikeaa kun ei tarkkaan tiedä mitä kaikkea sillä on ettei sit osta samoja leluja mitä sillä jo on.. Pitänee katsella sitä pokemon paitaa jostain kaupasta.. Ja ehkä joku palapeli sit olisi kiva.. Minkäköhän tasoisia palapelejä 5v. tekee? Meillä 2.5v. poika tekee jo 30palan palapelejä joten olisikohan joku 50palan peli ok? ap

Vierailija
7/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö eläimistä ym.? Ensimmäinen eläinkirjani on mahtava opus juuri tuon ikäiselle. Kiva kuvitus ja selkeä teksti mutta kuitenkin jo vähän " isommalle" tarkoitettu. Tai jos tykkää luonnosta muutenkin, niin esim. sellainen " eläintieteilijän setti" : haavi, pikkukiikarit ym. Kesää vasten voisi oma onki olla myös kova juttu.

Vierailija
8/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sellasen pelin missä opetetaan aakkosia ja numeroita.....

Vierailija
9/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaatteita tarttis, mut on jotenkin hölmöä ostaa pojalle vaatteita kun tietää ettei ne ole mieluisia lahjoja kumminkaan lapselle.. Tietty jos löytäis jonkun pokemon paidan...?? Onko kukaan nähnyt missään kaupassa? ap

ja ei ole kyllä ikinä saanut mitään kammottavia pokemon paitoja vaan ihan oikeita vaatteita

Vierailija
10/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan vanhemmilta, että mitä poika on viimeksi mankunut. Meillä ainakin joka DVD mainoksen kohdalla sanotaan että " mä haluaisin ton, pliis" =)

T: Kohta 5 vuotiaan pojan äiti

Vierailija
11/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika usein ostanut kummipojalle vaatelahjoja esim. jouluna yhtenä pakettina, joka tulee " pukilta" . Eipä tuo poika niistä ole itse kamalan innostunut, mutta kun äitinsä on yleensä kehunut niitä, niin olen vähän ajatellut, että onhan sillä pojalla oltava vaatteet päällä joka päivä, vaikka asia ei niin häntä itseään kiinnostaisikaan. Ja niitähän kasvavalle tarvitseekin lisää joka vuodenajaksi...

Mutta tosiaan tekee mieli ostaa jotakin sellaistakin, mistä poikakin tykkää. Joku peli voisi olla kiva. Ehkä tosiaan vaikka joku ulkopeli, kun ovat vastikään muuttaneet omaan taloon ja on nyt oma pihakin, ja kesäkin tulossa. Pitää kysyä asiaa lapsen äidiltä :)

t. nro 5