Mies kehuu, että olen lihonut!!
Hieman sairasta? Olen laihtunut ja lihonut 5kg tässä kuuden vuoden aikana. Nyt sitten lihonut 10kg! Ja ihan siksi, koska vaihdoin työpaikkaa. Uuden työpaikan ravintolat tekee ihanaa rasvasta ruokaa, johon kuuluu järkkäri. Lisäksi joku tuo kahvitauolle aina karkkia, kakkua tms.
Meiltä kotoa on töihin 10km ja ajan pyörällä. Ennen kuljin bussilla, mutta söin 30% vähemmän.
Nyt mies on niin iloinen, että olen lihonut! Ja perseeni pyöreä. Semisti oksettavaa, koska ällötän jo itseäni.
Mietin jos nyt lakkaan syömästä noita ihania rasva/sokerikasoja niin lähteekö se pyöreys perseestä? En kyykkää.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kyykkää!!
M38
Jokos on rahkamake syönyt päivän rahkat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykkää!!
M38Jokos on rahkamake syönyt päivän rahkat?
Syöty on. Kiitos kysymästä. Siellä taitaa mennä leipää ja glögiä? :)
M38
Seisooko se järkkäri ainoastaan vieressä kun syöt vai tarjoileeko se sitä rasvaista ruokaa sulle samalla?
No ei seiso järki. Oon vaan jotenkin koukussa.. Aiemmassa työssä söin salaattia, ja ehkä oli välipalaksi mandariini.
Nyt kohta vuoden syönyt rajattomasti töissä, niin alkaahan.se näkyä. Mies oikein sanoi "ihanaa kun oot lihonut" läiskii persettä, ja haluaa seksiä enemmän.
Mietin vain, jos nyt siirryn vanhoihin tapoihin, niin pieneneekö perse taas liikaa 😁
En tietenkään kesällä halua näyttää tältä, mutta nyt talvella ihan ok, koska ilmeisesti miestä ei ällötä.
Ap
No anna nyt miehen nautiskella jonkun aikaa, kun kerran tuntuu tykkäävän! Kesäksi voit karistaa muutaman kilon, mutta lupaa miehelle samalla että talvella on taas mistä ottaa kiinni.
Meillä on varattu rantalomalle reissu huhtikuun loppuun, joten pitää aloittaa jo tammikuun alussa, jos meinaan siellä nauttia ja tuntea oloni hyväksi. Vaikka miehelleni kelpaan, niin en halusisi näyttää muiden miesten mielestä ällöttävältä.. tai naisten 😁
Pelottaa jos en enää laihdu..
Lisäksi harmittaa, että mies tykkää, koska hoikkana tunnen itseni paremmaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Peppuun?
Molempiin reikiin ja suukkuun
Pyöräily on tehnyt hyvää pakaralihaksilla ja olet saanut saanut lihaksille rakennusaineita paremmasta ruuasta. Minäkin nostan yläpeukkua pyöreille pakaroille. Se ei ole lihomista vaan kehonrakennusta :-)