Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaporsas, oletko jo suunnitellut vuoden alussa alkavaa laihdutuskuuria/elämäntapamuutostasi?

Vierailija
18.12.2017 |

Kys. otsikossa. Voit lisäksi mainita, kuinka monesti olet aiemmin aloittanut saman touhun vuoden alussa.

Palstaporsas, oletko jo suunnitellut vuoden alussa alkavaa laihdutuskuuria/elämäntapamuutostasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut noin neljä vuotta läski. Nyt olisi tarkoitus yrittää tosissaan. Sokerikoukku on pahin.

Vierailija
2/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat vielä yrittää laihduttaa, läskit eivät edes yritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on palstaporsas? Luulin, että täällä on valaita. Siiderivalaita. Onko palstaporsas sellainen, joka syö samalla kun palstailee? Paljonko oletatte, että palstaporsaita prosentuaalisesti on palstan käyttäjistä?

Vierailija
4/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh, ei tarte, kun just kinkut vietiin. RÖH!

Vierailija
5/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion herkutella elämäni loppuun asti :)

Vierailija
6/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sinkkumies

Vierailija
7/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha-aloitus

Vierailija
8/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut noin neljä vuotta läski. Nyt olisi tarkoitus yrittää tosissaan. Sokerikoukku on pahin.

Ostitko Ikeasta?

Vierailija
9/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lähinnä saada lisää painoa. Joten tyydyn olemaan jatkossakin vain palstahörhö, en palstaporsas. Ai miksi vastasin, no koska palstahörhö.

Vierailija
10/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tarkensit, että kysymys on nimenomaan palstaporsaille. Palstaidentiteettiini kuuluu porsailu, mutta oikeassa elämässä olen ihan "normaali".

Vierailija
11/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viettää normaalin joulun kinkkuineen mutta sen jälkeen pidän kasvispainotteisen kevään ja saan kesään mennessä n. 5 kiloa lähtemään. Sitten alkaakin jo olla ihannepaino ihan hitusen päässä.

Vierailija
12/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhua toisista ihmisistä tuolla tavalla. Säälittävää ja noloa.

Mutta itse asiaan, kyllä meinasin. Tai tarkemmin sanottuna jatkaa siitä mihin olen jäänyt. Laihdutettavaa on ollut sen verran paljon, että pidän välillä motivaatiotaukoja, jolloin en edes mieti koko asiaa. Kiire kun ei ole ja voiton puolella aika reilusti. 😊

Vierailija
13/13 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta on 10 kiloa tippunut, väliaikatiedot keräyksessä (ihan tkn tarkastus)  ja jatkoa kesäkuulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi