Kupittaan Citymarketin patongit
Kokemuksia näistä? Olen jo pidemmän aikaa ihaillut ihmismassaa kyseisen tuskin edessä, mutten vielä ole rohjennut näitä maistamaan. Mikä on paras täyte?
Terveisin Jospaminäpatonginsaisin
Kommentit (38)
10 vuotta olen noita syönyt. Valikoima on siinä ajassa kivasti laajentunut. Oma suosikki on tonnikala, mutta hyviä ovat myös savulohi, broileri ja tulinen lihapulla.
Joko niitä vegetuotteita voisi löytyä kaikkialta... kirjoitti:
Itse en tue kyseistä tiskiä, kun ei vegaanisia vaihtoehtoja heidän "laajasta" valikoimastaan löydy. Haen patonkini muualta!
Helvetin hyvä! Pitääkin käydä tukemassa KCM:ää entistä enemmän jatkossa.
Itse otan useimmiten salaattijuustopatongin, pekonipatongin tai paahtopaistin. Ovat hyviä ja mehukkaita. Jonkin verranhan niissä on majoneesia, eli yhden aterian kalorit siitä patongista saa ihan varmasti.
Kiitos kaikille ihanista vastauksista! Käyn iltapäivällä ostamassa itselleni patongin.
Ap
Joko niitä vegetuotteita voisi löytyä kaikkialta... kirjoitti:
Itse en tue kyseistä tiskiä, kun ei vegaanisia vaihtoehtoja heidän "laajasta" valikoimastaan löydy. Haen patonkini muualta!
Onhan niillä vegaaninen patonki, samoin kun Länsikeskuksen Cittarissa
Näiden hinnat on ihan murto-osa siitä mitä vastaavankokoinen maksaisi kahvilassa. Vai joko niiden hinnat ovat nousseet siitä kun viimeksi sellaisen söin? Taisi maksaa tyyliin kolme euroa...
Vierailija kirjoitti:
Näiden hinnat on ihan murto-osa siitä mitä vastaavankokoinen maksaisi kahvilassa. Vai joko niiden hinnat ovat nousseet siitä kun viimeksi sellaisen söin? Taisi maksaa tyyliin kolme euroa...
Joo kolme euroo maksaa..
Maku on aina ollut ok. Joskus kun patonki maksoi 2.5e kpl, niitä tuli haettua usein. Nykyään tehdään ite kun hinta tuntuu pahalta.
Todella hyviä. Olen joskus hakenut sunnuntaisin, jos ei ole keksinyt mitään kokattavaa tai aika on ollut kortilla (ei ole mitään ihmismassaakaan tiskin edessä), ja silloin kai on yleensä vielä joku kaupan päälle -tarjous (yleensä joku juoma tai smoothie). Savukala ja katkarapu ainakin ovat maistuneet. Patonki täytteineen on vielä niin reilun kokoinen, ettei sitä välttämättä jaksa syödä kerralla.
Hintoja on kaksi, vajaa 4 euroa "tavallinen" patonki ja vajaa 5 euroa de luxe -versio.
Vierailija kirjoitti:
Patonki on valkoista hiilarihöttöä, epäterveellisintä mitä maa päällään kantaa. YÄK!
Sinä olet asenteesi kanssa epäterveellisintä, mitä voi kuvitella. Iloton, kuiva, masentava sekä epäkiitollinen. Ruoka on sinulle niin itsestäänselvyyskin, että on varaa jotain hiilareita haukkua...moukka.
Hakik' Ap jo se patonki?
Ketjun aloitus vuosi on 2017, slurps. ╰(*´︶`*)╯
3,49€ ja voi maksaa viereisellä kahvilan kassalla. Ja kahvi vain 0,50€. Eli neljäl eurol kaffe ja patonki. Pekoni on mun suosikki
Vierailija kirjoitti:
Todella hyviä. Olen joskus hakenut sunnuntaisin, jos ei ole keksinyt mitään kokattavaa tai aika on ollut kortilla (ei ole mitään ihmismassaakaan tiskin edessä), ja silloin kai on yleensä vielä joku kaupan päälle -tarjous (yleensä joku juoma tai smoothie). Savukala ja katkarapu ainakin ovat maistuneet. Patonki täytteineen on vielä niin reilun kokoinen, ettei sitä välttämättä jaksa syödä kerralla.
Hintoja on kaksi, vajaa 4 euroa "tavallinen" patonki ja vajaa 5 euroa de luxe -versio.
En kyllä ole koskaan törmännyt "kaupan päälle -tarjoukseen"??? ja tullut ruiskatkarapupatonki haettua viimeisen puolen vuoden aikana 3-7krt kuukaudessa :D
Maksaa tosiaan 3,50 ja ei kyllä musta ole yhtään paha hinta jos miettii vaikka sen katkaravun tai savulohen määrää.
Ennen olivat tosi hyviä, mutta nykyään on vähän sattuman kauppaa sillä välillä tekevät vähän pahan makuiseen leipään.
Savulohipatonkia kannattaa varoa. Joskus lohi on ollut hirvittävän suolaista. Suolaamisella on ilmeisesti peitelty sitä, että lohi ei ole mitään tuoretta enää.
Joskus oli joku sipuli pekoni patonki.. enää en syö lihaa mutta tuota vielä vesi kielellä muistelen! Se oli niiiiiiin hyvää.
Kupittaan patongit ovat parhaita kaikista noista isojen markettien patongeista. Kebab on kestosuosikki. Muita hyviä paahtopaisti, kana ja lohi.