Asetin kuun alussa tavoitteeksi, että pudotan painoani 5 kg ennen vuodenvaihdetta
Kommentit (10)
Tiedän tunteen, niin monta kertaa aloin aikoinaan laihduttaa huomatakseni myöhemmin että olenkin onnistunut lihomaan kun homma lähti "hiukan" käsistä :D
Aloin terveemmällä tavalla parantaa ruokavaliota sellaiseksi, että voisin noudattaa sitä lopun elämäni. En oo nyt lihonut mutta en oo kyllä laihtunutkaan muutamaan viikkoon, kun lopetin kaloreiden laskemisen. Pitäisi oppia syömään kunnolla kasviksia, silloin ei ole niin tarkkaa laskemisen kanssa kun syö terveellisesti mutta tuntuu niin vaikealta. Pääruoka lisukkeineen tuottaa niin paljon tiskiä että kasvislisuke on se mistä karsii kun ei jaksa oikein mitään. Oon vaan ottanu pari tankoa selleristä aterian kylkeen tms. kun se vie pari sekuntia.
R.I.P. lautasmalli.
Joulukuu on kyllä aika haasteellinen kk laihduttaa.
Mulla sama tavoite. Vielä 1,5kg pudotettavana ja aion todellakin onnistua.
Todella itsekästä syödä enemmän kuin kuluttaa.
"Pääruoka lisukkeineen tuottaa niin paljon tiskiä että kasvislisuke on se mistä karsii kun ei jaksa oikein mitään."
Mielenkiintoinen selitys... :) Etkö voisi korvata ne lisukkeet kasviksilla? Esim. riisin tilalle raastettua kukkakaalia, perunamuusin tilalle kukkakaalimuusia, spagetin tilalle porkkanaraastetta tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylensyöt? Säästä se rahana kehitysmaan lapsille!
Menee kyllä melkeinpä toisin päin. Halvalla ruoalla lihoo. Kallista todella hyvälaatuista ruokaa tulee syötyä vähemmän, mutta ei siitä mitään millekään lapsille säästy.
Vierailija kirjoitti:
Pääruoka lisukkeineen tuottaa niin paljon tiskiä että kasvislisuke on se mistä karsii kun ei jaksa oikein mitään. Oon vaan ottanu pari tankoa selleristä aterian kylkeen tms. kun se vie pari sekuntia.
R.I.P. lautasmalli.
Mulla on yleensä sellainen pääruoka, jossa on kasvikset mukana, niin en tarvitse erikseen lisuketta. Suosin keittoja ja pataruokia, enkä tee niihin mitään lisuketta. Tiskiä tulee valmistusvaiheessa leikkuulauta, leikkuuveitsi, kuorimaveitsi, kattila/pata, kauha.
Elä lannistu. Meitä kuuluukin olla kaikenkokoisia. Kaikkea kadut paitsi elettyä elämää!
Miksi ylensyöt? Säästä se rahana kehitysmaan lapsille!