Mä oon niin yli erosta ja alkanut kukoistamaan!
Ex on myös huomannut ilmeisesti tämän ja lähettelee minulle viestejä jatkuvasti. Tekee tikusta asiaa. Hän hyppäsi heti meidän eromme jälkeen uuteen suhteeseen. Kerran tuli tämä uusi nainen vastaan kaupungilla nokka pystyssä. Analysoin tuon ylpeilyn epävarmuuden peittämiseksi.
Mutta joka tapauksessa, olo on jotenkin uudesti syntynyt! Olen surrut ja vihannut niin paljon viimeiset 5kkzm. Mutta pari viikkoa on tuntunut, että elämä voittaa ja alkaa ilon kausi 😊
Hyvää joulua kaikille!
Kommentit (9)
Miten sen teit, kauanko erosta on aikaa? Mies jätti minut toisen naisen takia 6kk sitten, ja vielä koen vihaa ja surua paljon. Toki on hyviäkin päiviä ja lasten asiat onneksi hoituu ihan ok.
Haluaisin tästä paskasta jo siihen tilaan, jolloin ei enää tunnu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen teit, kauanko erosta on aikaa? Mies jätti minut toisen naisen takia 6kk sitten, ja vielä koen vihaa ja surua paljon. Toki on hyviäkin päiviä ja lasten asiat onneksi hoituu ihan ok.
Sanoisin että ei kannata väkisin yrittää lakaista tunteita syrjään. Itse oikein välillä itkemällä itkin. Äitille olen monet kerrat itkenyt ja manannut eksän helvettiin. Joskus olen vain itkenyt ihan yksin kotona. Olen laittanut jotain itkumusaa ja sitten vain itkenyt. Ja aina kun mahdollista, ystäville olen tilittänyt. Mutta tiedätkö jossain vaiheessa tuohon kyllästyy. Jossain vaiheessa tulee tunne, että olen tullut nyt tarpeeksi nähdyksi ja kuulluksi. Pikku hiljaa niistä tunteista ja siitä entisestä elämästä päästää vain irti.. Ja sitten tajuaakin, että elämässä on paljon niin kauniita ja ihania asioita! Enkä jaksa kantaa enää eksällekään kaunaa. Olen siis antanut anteeksi. Elämä jatkuu. Tsemppiä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minut mies jätti toisen takia 7 v sitten enkä ole päässyt vieläkään yli siitä.Olen toki seurustellut sen jälkeenkin mutta luottamusta miehiin en saa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut mies jätti toisen takia 7 v sitten enkä ole päässyt vieläkään yli siitä.Olen toki seurustellut sen jälkeenkin mutta luottamusta miehiin en saa takaisin.
Oletko käsitellyt eron varmasti? Menikö eron jälkeen pitkään ennen kuin olit jo uudessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käsitellyt eron varmasti? Menikö eron jälkeen pitkään ennen kuin olit jo uudessa suhteessa?
Olen kyllä mutta ex hajotti luottamuksen ja jätti pahat pelot.Uusi suhde tuli vasta reilun 5v päästä.Sekään suhde ei kestänyt,mies lähti eikä sekään auttanut luottamuksen saamiseen takaisin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä mutta ex hajotti luottamuksen ja jätti pahat pelot.Uusi suhde tuli vasta reilun 5v päästä.Sekään suhde ei kestänyt,mies lähti eikä sekään auttanut luottamuksen saamiseen takaisin miehiin.
Vääriä miehiä 😞
Mistä löytää niitä kunnollisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää niitä kunnollisia miehiä?
Ei mistään.On kokeiltu baarit,netti,harrastukset,ulkotapahtumat,tuttujen tutut jne.Ei ole kunnollista löytynyt.Ei kukaan nykyään halua suhdetta,seksiä ja hauskanpitoa vain eikä mukään kelpaa ja riitä.
Wau.