Treenaamisesta aina vilustumisoireita
Treenin jälkeen alkaa tuntua sairaalta ja olo kestää usein vielä seuraavan päivän. Tuntuu lievästi kuumeiselta ilman kuumetta, väsyneeltä ja nenä on tukkoinen. Ei voi johtua liian kovasta treenistäkään, koska viime aikoina oon treenannut kaukana maksimitasosta ja treenipäiviä kaksi viikossa
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Liian vähän ruokaa, liian huonoa ruokaa, tupakointi, liika masturbointi, liian pitkä treeni kuntoon nähden, liian pitkät tauot sarjojen välissä.
Mä kans veikkaan tota masturbointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vähän ruokaa, liian huonoa ruokaa, tupakointi, liika masturbointi, liian pitkä treeni kuntoon nähden, liian pitkät tauot sarjojen välissä.
Mä kans veikkaan tota masturbointia.
Sehän se on. Pahinta on masturboida vielä heti treenin jälkeen suihkussa.
Joo, mulla oli tuota samaa jokunen aika sitten. Vähensin rankasti masturbointia niin oireet hävisi! Ei vaan, oikeesti, pidin kuukauden tauon kaikesta treenistä niin siihenpä jäivät. Luulisin että on palautumisen kanssa syy ja seuraus suhde.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla oli tuota samaa jokunen aika sitten. Vähensin rankasti masturbointia niin oireet hävisi! Ei vaan, oikeesti, pidin kuukauden tauon kaikesta treenistä niin siihenpä jäivät. Luulisin että on palautumisen kanssa syy ja seuraus suhde.
Kuukaudne tauko? Taitaa olla mielen heikkouden vika ja sen masturboinnin vika. Oohan 1kk runkkaamatta ja nosta rautaa ja katso itseäsi peilistä, sieltä katsoo ihan eri ihminen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jo aiemmin parin kuukauden treenitauko mm. tuosta syystä. Ei korjannut ongelmaa, vaikka aloitin taas kevyesti. AP
Tarkoitatko salilla tehtävä tehtävää treeniä tai ryhmäliikuntaa? Jos näin, lähdetkö treenivaatteissa kotiin salilta. Nämä hikeä poistavat tekniset vaatteeet ovat todella kylmät ihoa vasten. Niitä ei kannata pitää vaatteiden alla edes salille mennessä.
Suihkun jälkeen kannattaa varmistaa, että jälkihiki ( jos on kova hikoilemaan) on kuivunut ennen kuin menet salilta ulos kylmään autoon.