Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en halua, että mies ostaa mulle joululahjoja :( Mitä teen!

Vierailija
18.12.2017 |

Mies ei osaa ostaa mitään mulle mieleistä ikinä. Aina jotain ihan käsittämätöntä tai tarpeetonta tai järkyttävän kallista. Koruja, joita en käytä. Laitteita, joita en tarvitse. Kirjoja, jotka luen ja jotka vain jäävät hyllyyn (käytän mieluummin kirjastoa - en halua kerätä kirjoja kotiini).

Olisin tosi onnellinen ihan vain vaikka villasukista ja suklaalevystä. Nyt satuin näkemään kuitteja keittiön pöydällä ja tiedän, että mies on ostanut minulle taas turhakkeita.

Meillä on yhteiset rahat, eikä rahasta ole pulaa, mutta silti tekee pahaa saada turhia lahjoja sadoilla euroilla.

Mies tykkää saada lahjoja ja olenkin ostanut hänelle lähes pikkupoikamaisen pitkän toivelistan lahjat ja varmaan haluaa siksi ostaa myös minulle paljon. Mies ei omien sanojensa mukaan halua katsoa vierestä, kun minä en saa mitään ja hän saa vaikka mitä.

Aargh, mitä teen. En halua olla tyly ja loukata miestä, koska joululahjat on hirveän tärkeitä sille, mutta toisaalta jäisi nekin rahat johonkin muuhun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille oma toivelistasi, jossa on nuo villasukat ja suklaa. Lisäät jotain muuta tarpeellista, jota tulisi ehkä ostettua jossain vaiheessa kuitenkin - tyyliin petivaatteet, postimerkkejä, hierontalahjakortti...

Äläkä osta ihan kaikkea mitä miehesi listaa... ;)

Vierailija
2/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, ainahan se Rolexin kuitti keittiön pöydälle unohtuu juu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pöh, ei mitään sellaista. Oli ostanut minulle Kalevala Korun korvakorut. Sellaiset, joita en ikinä haluaisi tai käyttäisi. Maksoi yli 100€. Siksi harmittaa. Kiva ja arvokas lahja, mutta jää käyttämättä.

ap

Vierailija
4/4 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pöh, ei mitään sellaista. Oli ostanut minulle Kalevala Korun korvakorut. Sellaiset, joita en ikinä haluaisi tai käyttäisi. Maksoi yli 100€. Siksi harmittaa. Kiva ja arvokas lahja, mutta jää käyttämättä.

ap

No sullahan on nyt se kuitti, pistä talteen ja käy vaihtamassa joulun jälkeen. Joku vanhanaikainen voisi ehdottaa puhumista sille miehelle mutta se olisi liian yksinkertainen ratkaisu varmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi