Mistä uusia ystäviä yli 30-vuotiaana?
Kaikki vanhat ystävät elävät ruuhkavuosiaan, minulla ei lapsia eikä parisuhdetta. Olen myös muuttanut eri paikkakunnalle missä aiemmin asun, moni vanhoista tutuista jäi sinne. On minulla täällä töitä ja harrastuksia, mutta ei niiden kautta mitään sydänystäviä ole löytynyt. Ei mitään hajua kenen kanssa esimerkiksi joulun vietän, taitaa tulla yksinäinen joulu tänäkin vuonna...
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Hki. Täällähän niitä muitakin lapsettomia sinkkuja pitäisi olla ihan pipona. Missä lie piileksivät.
Mitä harrastat? Perusta whatsapp ryhmä harrastusporukalle.
Minäkin olen kolmekymppinen perheetön sinkku. Olen vaan tosi nirso seuran suhteen. Ystävystyn harvoin enkä halua paljon kavereita vaan sellaisia joiden kanssa synkkaa hyvin. Sen huomaa melko nopeasti että synkkaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat? Perusta whatsapp ryhmä harrastusporukalle.
Minäkin olen kolmekymppinen perheetön sinkku. Olen vaan tosi nirso seuran suhteen. Ystävystyn harvoin enkä halua paljon kavereita vaan sellaisia joiden kanssa synkkaa hyvin. Sen huomaa melko nopeasti että synkkaako vai ei.
Heh, whatsappryhmää tulikin kokeiltua. Mutta eipä siitä mitään syvällisempää seurannut. Toivottavasti toimii jollain toisella!
Vierailija kirjoitti:
Ollanko ystäviä?
Mistä sinut voi löytää?
Minäkin voin olla sinun kaveri. Olen äskettäin eronnut sinkku Helsingistä.
Missä asut?