Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim laukoo AV-mammojen kiusaksi suorat sanat pettämisestä pikkujouluissa – ”Kerran vuodessa saa antaa mennä”

Vierailija
18.12.2017 |

En linkitä luontoa säästääkseni.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Anu Saagim? Ketä kiinnostaa?

Vierailija
22/38 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi olla sinkkuna, jos parisuhteeseen sitoutuminen ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim<3<3<3

Vierailija
24/38 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne hordet antaa palaa. Kunon ihmiset arvostaa puolisoaan myös pikkujoulujen aikaan.

Vierailija
25/38 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yllättynyt että tää nainen on vielä elossa.

Vierailija
26/38 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on näköjään aloittanut vanhat bisneksensä uudelleen. Ilmainen lehdessä mainos miehille.

Vierailija
27/38 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, en ole parisuhteessa ja jos olisin, en ainakaan leikkisi omistavani toisen genitaaleja, jokanen tehköön omillaan mitä haluaa. ei toista voi omistaa, vaikka kuinka leikittäis kotia keskenään.

Että ihan oikeessahan saagim kerrankin taitaa olla.

Muista opettaa lapsillesi sama ideologia! Pelkkää ympäriinsäpanemista kaikki.

ei mielipidettä tarvitse opettaa, jokasella on omansa näistä genitaaliasioista. toivon että jälkikasvu perii omani, mutta ei myöskään pidä seksistä, kuten en minäkään.

Olen sen sortin ihmisiä että kukaan ei voi minua omistaa, en voi olettaa että itsekään ketään omistaisin, enkä varsinkaan kenenkään intiimialueita. Jokanen päättää itte miten ja missä niitä vinguttaa jos on vinguttaakseen.

Vierailija
28/38 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuhan on aiemmin haukkunut suomalaisten naisten ulkonäköä ja pukeutumista, ei kai nämä kiukkuiset kommentit täällä johdu siitä, että ollaan katkeria? Anun kommentit ns. osuneet ja uponneet? :)

Vierailija
29/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En linkitä luontoa säästääkseni.

Miehet pettää muutenkin. Se kiskalla käynti on usein panoreissu. ;)Minä jos kuka tiedän.

Vierailija
30/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi jonkun tuntemattoman kikkeliäkö tässä vielä pitäis käpälöidä. Sagim saa hoidella ihan vapaasti munkin kiintiön.

Vierailija
31/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim on tosielämän trolli joka keksii jatkuvasti uusia provoja. Jos Anu olisi Tukiaisen näköinen niin kaikki ainoastaan nauraisivat hänen jutuilleen. Ikävä kyllä hän on todella kaunis flirttaileva nainen joten hän voi sanoa melkein mitä tahansa ja miehet tykkäävät. Niin tykkään minäkin, jopa siitä pikkujoulupettämis kommentista. :D

Vierailija
32/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että mies saa ihan ympäri vuoden harrastaa irtosuhteita, kunhan ehkäisystä ja seksitautien saamattomuudesta huolehtii. Sen sijaan firman pikkujouluissa jos tahtoo sitä harrastaa, niin on syytä iskeä joku oman firman ulkopuolinen. Tuttuihin tai puolituttuihin koskemisesta tulee vain murheita – kokemusta on. Työasiatkin vaikeutuvat suotta, jos mennään sekoilemaan.

Vierailija
33/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, Anu onkin ollut vissiin vähän aikaa hiljaa ja nyt piti päästä taas esille. Mua ei kumma kyllä ärsytä sen sutkaukset, oon ymmärtänyt aikoja sitten että se päästelee noita hönöyksiä suustaan provosoidakseen ihmisiä. Ihan siis tahallaan ärsyyttääkseen ja näköjään siinä onnistuu enempi tai vähempi. Tietysti siinä mielessä säälittävä ihminen että ei osaa tehdä mitään hyödyllistä eikä ole ns. löytänyt paikkaansa elämässä. Vähän kuin teiniasteelle jäänyt keski-ikäinen nainen. Enkä hauku tällä Anua, näin vaan koen ja näen kyseisen naisen.

Vierailija
34/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on mestaritrolli. Osaa aina sohaista muurahaispesää oikeaan paikkaan saadakseen aikaan kunnon kuhinaa :D Osaa lyödä just sinne epävarmimpaan paikkaan naisia. Joskus vuosia sitten minäkin mieleni pahoitin hänen puheistaan. Enää ei jaksa välittää.

Vierailija
35/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu yrittää epätoivoisesti pysyä otsikoissa.

Vierailija
36/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 33v kirjoitti:

Anu Saagim on tosielämän trolli joka keksii jatkuvasti uusia provoja. Jos Anu olisi Tukiaisen näköinen niin kaikki ainoastaan nauraisivat hänen jutuilleen. Ikävä kyllä hän on todella kaunis flirttaileva nainen joten hän voi sanoa melkein mitä tahansa ja miehet tykkäävät. Niin tykkään minäkin, jopa siitä pikkujoulupettämis kommentista. :D

Eikö tuo ole pian kuusikymppinen? Kaunis kyllä ikäisekseen, mutta en nyt mitenkään erityisesti ulkonäköä painottaisi.

Vierailija
37/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että mies saa ihan ympäri vuoden harrastaa irtosuhteita, kunhan ehkäisystä ja seksitautien saamattomuudesta huolehtii. Sen sijaan firman pikkujouluissa jos tahtoo sitä harrastaa, niin on syytä iskeä joku oman firman ulkopuolinen. Tuttuihin tai puolituttuihin koskemisesta tulee vain murheita – kokemusta on. Työasiatkin vaikeutuvat suotta, jos mennään sekoilemaan.

Jaa? En mä ole huomannut. Kolme työpaikkaromanssia on ollut, eikä niistä ole työpaikalla tiedetty...paitsi tästä nykyisestä, kun anoin virkavapaan vihkimistä varten. Aina on pystytty töitä tekemään, muu toiminta on ollut vapaa-ajalla.

Vierailija
38/38 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se on Suomessa😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme