Vauva suostuu nukahtamaan vain vatsallaan
Tiedän, että ei saisi nukuttaa vatsallaan, mutta selällään tuo vaan huitoo ja ei vaan nukahda. Kyljeltään kierähtää aina selälleen ja alkaa se sätkiminen. Kun käännän vatsalleen, nukahtaa pian. Olenko nyt ihan huono äiti kun sallin tämän? Onko muilla (ollut) näin?
Kommentit (7)
Hengissä on meilläkin lapset. Vatsallaan nukkuivat pitkiä öitä, selällään muutaman minuutin.
Meillä kans kaikki neljä nukutettu vatsallaan tuon sätkimisen takia.
Auttaisiko kapalo?
Itse olen rauhoittanut vauvat nukuttamalla viereen, mutta sitäkään ei nykyään suositella.
Mun kuopus oli erittäin huono nukkumaan, mutta vatsallaan sentään joitain pätkiä nukkui.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko kapalo?
Itse olen rauhoittanut vauvat nukuttamalla viereen, mutta sitäkään ei nykyään suositella.
On jo niin vahvat raajat, että sätkii itsensä pois kapalosta. Tai sitten en vain osaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko kapalo?
On jo niin vahvat raajat, että sätkii itsensä pois kapalosta. Tai sitten en vain osaa.
Ap
Vetoketjullinen kapalo on hyvä ratkasu tähän.
Niin olen minäkin nukuttanut vatsallaan kun muut asennot eivät kelvanneet. Hengissä on edelleen.
Niin ja minä itse olen kuulemma ollut samanlainen. Nukuin hyvin vain vatsallani.