Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssa/influenssa - vertaistukiketju

Vierailija
17.12.2017 |

Mitä jos tänne maristaisiin sitä, miten inhottavaa on olla sairaana, kuumeessa, nenä vuotavana, pää täynnä räkää, loputtomassa yskässä, jne..? En kehtaa enää valittaa kavereille tai perheelle :D.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tämä ihanuus jo kestänyt, eikä loppua näy.. Lapsi onneksi jo vähän terveempi, mutta siinä on sitten se puoli, että hänellä käy aika pitkäksi kun olisi energiaa jo mennä ulos ja tehdä jotain. Itsellä riittää energia juuri ja juuri sohvalta vessakäynteihin.

Vierailija
2/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tartunnan toiselta samassa kämpässä asuvalta ja ei jumalauta.. Viimekeväänä oli influenssa ja saan jatkuvia flashbackeja siitä. Pää tukossa, yskä joko sattuu tai maistuu limalle, päähän myös sattuu, silmät vuotaa ja niihin sattuu. Ja korvat lukossa jatkuvasta niistämisestä. Enkä voi mennä tupakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, miten pitkiä aikoja voi elää kuumalla mustikkakeitolla ja päänsärkylääkkeillä.

Vierailija
4/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo korvissa tuntuva niistäminen on tympeintä. Mulla oli pari päivää sitten korvat kunnolla kipeänäkin. Nyt onneksi vähän se helpotti, mutta hyi hitto mitä kaikkea inhottavaa tähän liittyy.

Vierailija
5/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, miten pitkiä aikoja voi elää kuumalla mustikkakeitolla ja päänsärkylääkkeillä.

Hah, niinpä! Ei todellakaan tee mieli mitään syödä.

Vierailija
6/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kunnolla nostanut kuumetta, joten taistelin viime viikolla pari päivää töissä. En kehtaa olla enää ensi viikkoa pois, kun sijaisia on niin vaikea saada ja työt kaatuu sitten muiden niskaan, joten ajattelin tsempata huomenna finrexinin voimalla. Se saattaa kyllä olla todella huono idea.

Vierailija
7/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös flunssa, huoh! :/ pari viikkoa alkavia flunssan oireita ja neljättä päivää kurkku kipeä ja oon yskinyt keuhkot pihalle, tänään saanut yskiä ja niistää koko päivän. Eilen oksensin pariin otteeseen kun yökötti niin paljon liman ja yskimisen takia. Tulispa jo terveeksi!

Jaksamisia kaikille :)