Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän tismalleen entisen kaverin pimeät touhut

Vierailija
17.12.2017 |

Olen siis "vakoillut" entisen kaverin touhuja siitä lähtien kun teki ensimmäisen sairaan temppunsa minulle. Esitti netissä toista miestä minulle(tällöin olin sinkku, jolloin etsin seuraa). Ikävä kyllä menin tähän ansaan, eli siis luulin tätä miestä todeksi ja uskoin kaiken tyhmänä. No lopulta koko miestä ei ollut olemassakaan, vaan paljastui sähköposti osoitteella. (Sähköposti oli sama kun kaverin mese osoite ) ja niin kaikki selvis. Noh tästä alkoi suunnaton vitutus jolloin aloin käytännössä seurata salaa puhelimella vakoilla, minulla on siis semmoinen vakoilu juttu puhelimessa. Missä näen ihan kaiken mitä toinen tekee. Kameroihin pääsen käsiksi, ihan kaikkiin keskusteluihin, ihan mitä tahansa se tekeekään... Noh, ei tainnut olla kaverin ainut temppu.... tajusin että kaverini on täysi psykopaatti. Siis herrajestas. Kaikki ne lukuisat ihmiset mitä tämä kaveri on tehnyt milloin kenellekin ihmiselle. Jopa todella sellaisia tekoja, joita saa todella kauhistuneeksi. Siis tämä kaveri on järjetön paskanjauhaja, huvittavinta oli ehkä se, että kun joku kaveri tulee hänen luokseen, (kamerasta näin tämän,sekä äänet) esittää niiiin ystävää, no mutta kun tämä kaveri lähtee alkaa järjetön haukkuminen... no sitten tämä kaveri päätyy nettii, tekee mitä milloinkin pilaa hänestä, juuri niistä tarinoista mitä on kuullut niistä kavereista... tilaileee eri youtubettajille mitä milloinkin heidän nimillään, tekee lastensuojeluilmoituksia milloin kenestäkin (perättömiä) myös uhkailee netissä... levittelee eri ihmisten instagramin kuvia milloin milläkin peitenimillä... jakaa niitä ei niin kivoilla sivuilla... huorittelee.... lista on loputon.

Nyt syyllisyys vaivaa mieltä ja mietin lähdinkään seuramaan tätä kaveria pakonomaisesti. Mutta niin, jos en olisi tätä tehnyt, enpä olisi saannut tietää totuutta hänestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi teistä on kaheli

Vierailija
2/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpi teistä on kaheli

Veikkaisin molemmat varmaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rikollinen, tiesitkö sitä?

Vierailija
4/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rikollinen, tiesitkö sitä?

Tuskinpa olen.

Vierailija
5/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh onneksi minulla on joka ikinen todiste kuvakaappauksineen tallessa jos tästä juttu tulee. Tai joku tarvii todisteita. Kaikki on nimittäin tallella. Ihan juuri kaverini sekoiluista.

Vierailija
6/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh onneksi minulla on joka ikinen todiste kuvakaappauksineen tallessa jos tästä juttu tulee. Tai joku tarvii todisteita. Kaikki on nimittäin tallella. Ihan juuri kaverini sekoiluista.

Niin eli samalla ne on todisteet myös sun sekoilusta.

Vierailija
7/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kumpi oli psykopaatti?

Vierailija
8/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli samalla ne on todisteet myös sun sekoilusta.

Mulle on aivan sama onko puhelimessa mun salapoliisileikeistä todisteita. Mutta kuhan se jolle se minun entinen "kaveri" on tehnyt todella ilkeää pilaa. Mm. Tilannut toisen henkkareilla tavaraa ,milloin mitäkin varannut aikoja toisen henkilötunnuksella jne.... aivan sama, mulle jäänkö kii vai en salapoliisi työstäni. Mutta eipä hyvä heilu tälle entiselle kaverille kun todisteet selviää poliisille....

Vierailija
9/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö aloittaja että minä saan kaikki samat tiedot sinun puhelimestasi ja myös tietokoneeltasi.......

Vierailija
10/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen?? Mitä mä luen?? Porvoossako tälläistä tapahtuu?? 0/5...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi