Kuinka nopeasti kierukan jälkeen raskaaksi?
Olen menossa huomenna otattamaan kierukan pois ja haluaisin tietää, kuinka jatkossa. Mulla on ollut vuoden verran Mirena ja nyt siis olisi tarkoitus aloittaa tjottailu.
Minkälaiset ohjeet lääkäriltä saa kierukan poiston yhteydessä ja kuinka nopeasti saa taas harrastaa? ;) Ja pääasia kuinka nopeasti voi tulla raskaaksi? Olen itse aika herkästi sikiävää sorttia, tyttö sai alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen... Ei ehtinyt tulla edes luomukiertoa. =)
~Murmutti
Kommentit (4)
Eli minulla oli hormoonikierukka viisi vuotta. Viime toukokuussa otatin pois. Gyne ehdotti, että odottaa yhdet menkat, että näkee onko kierto millainen. Kierto oli aivan sama kuin ennen kierukkaakin. Sitten annettiin vauvalle lupa tulla. Heinäkuussa sitten jo plussasin =) Joten kaikki meni paremmin kun hyvin!
Meillä plussattiin 2 viikkoa sen jälkeen ku kierukka poistettiin:) Ja ohjeeksi annettiin että heti saa alkaa yrittää....
ofelia75 ja masuasukki 34+0
ehti tulla yhdet kuukautiset, ja sitten seuraavat jäi jo tulematta :)
Mulla oli kanssa se Mirena, ehti olla vajaa 2 vuotta ennen poistoa.
minulla oli kuparikierukka pari vuotta, otin sen pois ja ei kerennyt edes yksiä menkkoja tulla, ja ohjeeksi sain että heti voi yhdyntää harrastaa ja vauvaa lähtee yrittämään. ja heti tärppäsikin!!!
peetu 37+4