Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin ennen joulukuun alkua jo punaisessa kuoressa joulukortit menemään-vieläkään ei ole jaettu!

Vierailija
17.12.2017 |

Taidan ensi vuonna laittaa ykkösmerkin kanssa postiin. Toivottavasti jaettaisiin ensi viikolla kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei ole vielä tullut yhtään korttia, eikä kukaan ole kertonut minun kortin tulleen perille.

Vierailija
2/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt viel joulukaan oo. Vingu ens viikolla uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt viel joulukaan oo. Vingu ens viikolla uudestaan.

Muistaakseni punaisessa kuoressa luki, että kortteja aletaan jakaa 7.12. alkaen. Muistanko väärin?

Vierailija
4/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se punainen kuori tänä vuonna pitänyt itse hakea jostain? Aiemmin se on tullut postin mukanan kotiin, nyt ei.

Ap:n ihmettelyyn: ei niitä kortteja jaeta välttämättä siinä järjestyksessä kuinka ihmiset ovat ne kuoret postille jättäneet, hyvin ajoissa lähetetyt kortit saattavat tulla viime tipassa ja viime hetkellä jätetyt ensimmäisten joukossa.

Vierailija
5/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut kaksi korttia. Ainakin yksi tiedettävästi on lähtetty joulukuun alkupäivinä, ei ole vielä tullut. Yleensä saan 20-30 korttia. Eli ei siis paljon harmita, vaikka postitan omat korttini - toki kalliimmalla- vasta viikolla. 

Vierailija
6/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen kuori tuli mainosten kanssa.

Vierailija
7/7 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut kaksi korttia. Ainakin yksi tiedettävästi on lähtetty joulukuun alkupäivinä, ei ole vielä tullut. Yleensä saan 20-30 korttia. Eli ei siis paljon harmita, vaikka postitan omat korttini - toki kalliimmalla- vasta viikolla. 

Omg, miten sulla on varaa? 1,40e kipale. :(