Mies painostaa poistamaan face-tilin
Miten pitäisi suhtautua kun mun mies on viime päivinä ruvennut puhumaan että minun pitäisi poistaa facebookin tili.
En edes käy siellä jatkuvalla syötöllä eikä mulla ole kovin montaa kaveria siellä ja niiden lisäksi sukulaisia ja työkavereita . MIes itse on paljon aktiivisempi.
Kommentit (51)
Painostaa = Ei ole hyvä mies, vaikka muuten olisi mikä superisukki ap:n mielestä.
No suostut ainoastaan jos molemnat poistaa.Onko perustellut miksi pitäisi poistaa?
Mun vanha hoito otti yhteyttä LinkedIn -profiilin kautta. Jota en siis pahemmin käytä, koska olen vakiduunissa enkä ole ajatellut vähään aikaan vaihtaakaan. Niin että miksi se FB nyt pahin aikasyöppö olisi?
Puhelimeen paikannustoiminto ja tiedot pois fonectasta, numero salaiseksi.
Mitäs muuta vielä. Varmaan se työssäkäyminen kannattaa lopettaa, oikeastaan ei tarvitse kotoakaan lähteä mihinkään. Eli otetaan ne kengät pois.
Mä ymmärtäisin, jos käyttäytyisit Facebookissa jotenkin huonosti, laittaisit lasten alastonkuvia ja semihumoristisen aletuvasti kommentoisit miestäsi - mutta siinäkin tapauksessa keskustelu asiasta pitäisi riittää ja miehenä miettisin, haluanko olla ihmisen kanssa, joka ei arvosta.
Tämä on siinä mielessä vapaa maa, että saa juoda viinaa ja polttaa tupakkaa vaikka se ei olekaan fiksua. Ja saa kirjautua erinäisiin nettipalveluihin.
Hän puuhaa itse Facebookissa jotakin sopimatonta, joten ajattelee, että tietysti niin teet sinäkin. Aina kun joku heittää jostakusta aivan kummallisia, yhtäkkisiä syytöksiä, sietää ajatella, mistä tällä ihmisellä tuli koko asia edes mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaako mies oman tilinsä? Poistaako oikeasti vai on poistavinaan?
Ei aio poistaa koska tarvitee sitä työn takia. -ap-
Miksi sun tarttis se miehen mielestä poistaa?
Miehen mielestä se on turhaa uteliaisuutta viimeisimmän perustelun mukaan. Ajan voisi myös käyttää hyödyllisimmin jne.
Miten niin turhaa uteliaisuutta? Pidätkö ihmisiin aktiivisesti yhteyttä facen kautta vai seurailetko vain muiden tekemisiä? Eikai se kovin paljon aikaa voi viedä, jos et sitä aktiivisesti käytä.
Kaikkinensa, kuulostaa oudolta "vaatimukselta" miehesi puolelta. Ja tosiaan tulee mieleen, onko joku, joka voisi ottaa sinuun yhteyttä.
Provohan tämä, sen näkee aloittajan vastaustyylistä. Mutta ongelmana tuollainen olisi hyvin helposti ratkaisu, senkun ilmoittaisi miehelle, että ei aio poistaa facetiliä.
Jos et ole hänen holhouksen alaisena, säilytä fb tilisi. Miehelläsi saattaa olla omat intressit eikä halua sinun mahdollisesti näkevän hänen seikkailuja.
Totta kai on provo.
Aika huono vielä.
Vastaan silti: kyllä, lopeta Fb-tili. Tuhoa puhelimesi ja tietokoneesi. Anna miehen valita ystäväsi, itse asiassa on parasta, ettei niitä ole.
Älä avaa ovea enää sukulaisille. Näkevät pian kuinka ruhjeilla olet miehesi hakattua sinut, kun olet ärsyttänyt häntä. Sinun vikasi, tiesit kyllä, että hän on väsynyt ja kireä.
Nyt kun vielä saat käydä kaupassa (sehän loppuu kohta koska saattaisit pettää kauppareissulla) niin osta todella peittäviä meikkejä jolla peität mustelmat.
Jaa mutta ehkei tarvi, kun lopetat kumminkin kohta työt, työpaikalla on kumminkin miehiä joiden kanssa voit pettää, ja naisia jotka yrittävät vain saada sinut eroamaan ihanasta miehestäsi. Eli et käy enää ulkona, meikki olikin siis tarpeeton.
Äläkä sitten ärsytä miestäsi kyselemällä missä hän oli. Jos kyselet ja nalkutat niin itsepä sitten kerjäsit sitä.
No niin trolli, onko nyt hyvä?
Varmaankin miehelläs on ollut oikeastikin jotain juttua jonkun kanssa ja pelkää, että nyt sun facetilin kautta ottaa suhun yhteyttä.
Ei tuohon mitään muuta järkevää syytä löydy. Tai sitten miehes on kontrollifriikki. (Jos poistat tilin niin seuraavaksi saat poistaa jotain muuta, ehkä ystävät?).
Poista miehesi. Siis elämästäsi. Eroa ja unohda narsisti. Ettei lopputulos ole se, että saamme lukea taas yhdestä mustasukkaisuuden "vallassa" tehdystä murhasta/taposta.