Soini piikittelee, kun persujen pj ei lähtenyt pressakisaan
Onko varaa piikitellä, kun omasta puolueesta ei saatu edes ehdokasta?
Kommentit (12)
Eihän siniset ole vielä puolue?
Ihan älytön duuni oli ollut ruveta keräämään kannattajanimiä että saisivat ehdokkaan laitettua listoille?
Väyrynen onnistui siinä, mutta vaikeaa oli ja pitkään kesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön duuni oli ollut ruveta keräämään kannattajanimiä että saisivat ehdokkaan laitettua listoille?
Vaikeaa ja pitkään? Sehän keräsi kuukaudessa 15 000 nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole puolue, vaikka puoluekokous oli tänä viikonloppuna?
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä."
Siinäpä vuoden sutkautus Jabbalta
Soinin "piikittelyt" kuulostaa helvetin säälittäviltä häviäjän vikinöiltä verrattuna Halla-ahon eiliseen tykitykseen Ykkösaamussa.
Eipä ole mistään puolueesta puheenjohtaja kisassa. Yksikään ei lähtenyt naamaansa kuluttamaan varmaan tappioon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mistään puolueesta puheenjohtaja kisassa. Yksikään ei lähtenyt naamaansa kuluttamaan varmaan tappioon.
:D Totta!
Vierailija kirjoitti:
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä."
Siinäpä vuoden sutkautus Jabbalta
Juu jabba ei tunne sanoja korrekti tai häpeä. Tai mahtaako tuo tietää mitään muuta kuin oman edun?
Vierailija kirjoitti:
Soinin "piikittelyt" kuulostaa helvetin säälittäviltä häviäjän vikinöiltä verrattuna Halla-ahon eiliseen tykitykseen Ykkösaamussa.
Vai tykitystä. :'D
Eihän muistakaan puolueista ole pj ehdolla.
Ilmeisesti Soinin piti purkaa pahaa mieltään, kun Ylen haastatteluun kutsuttiin Halla-aho. Terho olisi pitänyt kutsua tai kuningas Soini itse!
Soini on petturi. Myy perseensä kenelle vain tittelistä ja vallasta.