Miehen haluttomuus
Pää hajoo kohta! Miestä ei sänkyhommat kiinnosta. Ei ole peitto heilunut useampaan vuoteen. Olen pyytänyt miestä hakemaan itselleen apua mutta ei. Tuun oikeesti hulluks kun tekis mieli mutta ei saa. Lisäks mies ei halua asiasta puhua. En enää tiedä muuta ratkaisua kuin erota. Miks antaa vuosien mennä näin kun vois nauttia elämästä täysin rinnoin.. surettaa ja vihastuttaa yhtä aikaa! Muita kohtalotovereita? Miten tekisitte?
Kommentit (3)
Miksi olet ollut useita vuosia seksittömässä suhteessa? Minun rajani on kolme kuukautta. Siinä ajassa pitää jo tapahtua selvää muutosta parempaan, jotta jäisin suhteeseen. Tuo kun ei itsestään korjaannu.
Minä tein jo ennen yhteen muuttoa selväksi, että seksin loppumiseen loppuu myös parisuhde.
Täällä sama tilanne. Olen 27, mies 35. Noin 4 vuoden yhdessäolon jälkeen seksi loppui lopulta kokonana, kun en enää jaksanut olla ainoa, joka teki aloitteita, joista niistäkin ehkä joka kolmas johti johonkin... En jaksanut enää ottaa asiasta itseeni ja lopetin aloitteiden teon. Yritin useasti myös nostaa asian pöydälle. Kyselin, yritin ymmärtää, auttaa, ottaa selvää, välillä vieraissakin käynninillä uhkailin, kun ei asia tuntunut kiinnostavan edes sitä vertaa, että oisi siitä puhunut. Noin vuoden päästä ajauduin lopulta vuoden salasuhteeseen. Välillä en meinannut edes jaksaa sitä salata, kun toista ei vaan kiinnosta - aivan kujalla asiasta. Olisin halunnut olla miehelleni uskollinen, mutta läheisyyden ja naiseksi ja rakastetuksi tuntemisen kaipuu oli aivan valtava. Kaipasin sitä itsekin, mitä miehelleni olin ylsipuolisesti antanut.
Toinen mies jumaloi minua, mutta monista muista asioista johtuen, kunnon parisuhdetta ei meille olisi voinut syntyä. Sen suhteen opetus oli, että miten hyvältä seksi ja läheisyys voivat tuntua. Itkin onnesta, kun sain sen tunteen takaisin, kun joku haluaa ja rakastaa sinua. Tämä toinen mies rakasti minua ja tunsin sen. Harmi, ettei meistä olii voinut tulla mtn ikäeron vuoksi (lapsihaaveet erottivat myös) Jouduimme lopettamaan suhteen.
Olen edelleen samassa seksittömässä suhteessa. Seksiä.ei ole ollut kahteen vuoteen. Tilanne on outo. Olisin halunnut tämän miehen, mutta elämme kämppissuhterssa. Vietämme toki yhteistä aikaa ja läheisyyttä on sen verran mitä sohvalla.löhötään ja kainalossa nukutaan. Tavallan aivan hirveä tilanne. Ahdistaa... pelkään että.nuoruuteni valuu hukkaan... en tiedä mitä tehdä....