Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa oon ihan kiimassa

;)
17.12.2017 |

Voisitteko jakaa jotakin tosi kiihottavia seksi juttuja mulle? Esim jotaan fantasioista...

Itselläni tulee mieleen asia joka viimeviikolta mulle tapahtui

Olin yhen jätkän kaa viettää iltaa. Päädyttiin paneskelee, ja se oli elämäni paras seksi kerta...
Oli iso kalu miehellä, se työnsi sen ison munan mun helvetin märkään ja tiukkaan pilluun. Mies puhui tuhmia kuten:”mieti kuinka laitan ison Mumbai suhun, mieti miten hyvältä tämä tuntuu” Sain melkein heti orgasmin. Oli mies kyllä todella hyvä panemaan. Loppujenlopuksi päästiin persehommiin, kun mies laittoi paljon liukkaria perseeseen, ja sitten laittoi ison munansa juuri oikeassa asennossa perseeseeni. Tässä kohtaa sain jo toisen orgasmin. Mies laukesi perseeseeni, ja lähti luotani.

Ja miettikää miten ihanaa oli

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin voisin panna sua. Ensin voisin nuolla kunnolla, pillut ja perseet. Ja sitten tietenkin molempiin reikiin. Kokoa ja kestävyyttä löytyy, varmasti riittävästi.

Vierailija
2/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin voisin panna sua. Ensin voisin nuolla kunnolla, pillut ja perseet. Ja sitten tietenkin molempiin reikiin. Kokoa ja kestävyyttä löytyy, varmasti riittävästi.

no tottakai ainahan sitä netissä kaikilla on 40cm hevosen kokoinen. ja toi perseen nuoleminen on aika gayjuttu. paskanhajun kiihottavuus on aivovamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole 40 cm, mut puolet siitä ja paksu. Ja miten helvetissä se Gay juttu on jos naisen persettä nuolee. Ja siellä mitään paskaa, tai hajuja ole kun ennen sitä pestään hyvin.

Vierailija
4/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole 40 cm, mut puolet siitä ja paksu. Ja miten helvetissä se Gay juttu on jos naisen persettä nuolee. Ja siellä mitään paskaa, tai hajuja ole kun ennen sitä pestään hyvin.

No varmasti perse haisee silti perseelle ja bakteereita sekä viruksia sieltä silti ulos virtaa ja pierukaasua. Olet kaappihomo.

Vierailija
5/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole tainnu pillua saada ikinä. Puhumattakaan, että tietäisit naisen perseestä mitään. Itse taidat olla homo, kun niin kovin sen perään toitotat.

Vierailija
6/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
7/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puolessa on vielä puolet liikaa mene kotio kasvaan urpo, nuoletko nenän ja korvanreijätki?

Vierailija
8/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku mies esiintyy naisena, niin fantasiansa kullakin.

Vierailija
9/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vitun mulkku lässytä. Joku vitun näppylä naama teini, jolla ei Oo vielä ees pallit laskeutunut.

Vierailija
10/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hyvästi.

Vierailija
11/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti perse haisee silti perseelle ja bakteereita sekä viruksia sieltä silti ulos virtaa ja pierukaasua. Olet kaappihomo.

Selitä mun muija vielä homoksi. Hän on työntänyt kielensä mun perään. Ensinnä se yllätti, toiseksi vähän kutitti mutta oikeastaan se tuntui yllättävän hyvälle. Teki sen omasta aloitteesta ja voin vakuuttaa että sellaista en osannut odottaa kun sanoi tekevänsä jotain uutta.

Vierailija
12/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumbai höhöhöö

Vierailija
13/17 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mielelläni polkasta sua pari kertaa..., ensin perseeseen ja sit rotkoon!

Vierailija
14/17 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

es naamarii ja kunnon pärinät, sit kuivana kakkosee muna pilluu ah ahxDxDDdd

Vierailija
15/17 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap-miehelle tänään kuuluu?

Vierailija
16/17 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä mun muija vielä homoksi. Hän on työntänyt kielensä mun perään. Ensinnä se yllätti, toiseksi vähän kutitti mutta oikeastaan se tuntui yllättävän hyvälle. Teki sen omasta aloitteesta ja voin vakuuttaa että sellaista en osannut odottaa kun sanoi tekevänsä jotain uutta.

No voihan se hyvältä tuntua mutta sairasta ja ällöttävää se silti on. Varmasti tuntuu tiukalta jos työntää munan vauvan perseeseen, mutta eihän sitä silti pidä tehdä. Olette sairaita.

Vierailija
17/17 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Ap= nainen. HYI HYI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan