Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako miehet kaveerata naisten kanssa vain koska kuvittelevat saavansa tyttöystävän?

Vierailija
17.12.2017 |

Tällaista olen miettinyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paljonkin naispuoleisia ystäviä. Heidän kanssaan voi keskustella sellaisista asioista, joista miespuoliset kaverit eivät yleensä ole kovinkaan kiinnostuneita, esim. tunteet ja sydänsurut. Ainakin minun tuntemani miesporukoissa ei näistä asioista keskustella, paitsi korkeintaan parin olututopin jälkeen. Ja silloinkin keskustelu on aika teennäistä.

Naiset (ainakin suurin osa tuntemaistani), keskustelee näistä asioista myös huomattavasti syvällisemmin, jota myös itse tykkään tehdä.

Vierailija
22/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on erilaisia. Voi olla joku ääliösovinisti, joka ei pysty näkemään naista ihmisenä, jonka kanssa voi olla ystävä. Ja sitten on niitä, jotka oikeasti osaavat arvostaa myös naisia.

Samaa mieltä tästä.

Itse olen myös joskus ajatellut, että mies, joka ei omaa ollenkaan naispuoleisia kavereita, eikä niitä ole edes kiinnostunut hankkimaan, on minusta tylsä ja jossain määrin ehkä sovinistinenkin.

Tunnen itse yhden miehen, joka on esim. sellainen, että jos minä tai joku muu järjestää illanistujaisen, tämä tuttuni aina olettaa, että se on vain miehille suunnattu. Sitten kun hänelle kertoo, että sinne on kutsuttu myös naisia, hän alkaa valittelemaan, kuinka hän ei voi muka puhua siellä täysin vapaasti sitä mitä hän itse haluaa (jolla hän tarkoittaa pohjimmiltaan sitä, että hän ei voi heittää mitään muka-hauskoja sovinistivitsejä). Lisäksi hän on myöntänyt, että hän ei halua naisia tuollaisiin tapaamisiin, koska hänellä ei ole heidän kanssaan mitään juteltavaa. Noh, eipä hänen ole pakko tuollaisiin illanistujaisiin osallistua, eikä hän pahemmin olekkaan niin tehnyt. Tämä sitten on johtanut siihen, että hänen oma kaveripiirinsä on supistunut viimeisen 3 vuoden aikana aika suuresti, kun hänen mielipiteelleen nauravat niin naiset kuin toiset miehetkin.

T. Nro 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummastipa ne naiskaveritkin on yrittämässä aina heti eron jälkeen, kun on niin epätoivoinen ja kelpaamaton olo. Joo, ihan kivaa olla sellanen varalaastarikaverimies.

Kasvata ylpeyttä, älä koskaan ole naisen puudeli ja narri!

En minä niin pillunkipeä ole, että alentuisin moiseen. Kyllä se aika halvan olon tekee, kun se naisten "Parempi toikin kun ei mitään" itsetunnon paikkailuun kerjäävine kehuineen on niin läpinäkyvää. Vähän aikaa kun odottelee niin tulevat järkiinsä ja hakeutuvat taas aivan itseni vastakohtaisten miesten kainaloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän