Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako miehet kaveerata naisten kanssa vain koska kuvittelevat saavansa tyttöystävän?

Vierailija
17.12.2017 |

Tällaista olen miettinyt.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä se pääsääntöisesti näin menee.

Vierailija
2/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on erilaisia. Voi olla joku ääliösovinisti, joka ei pysty näkemään naista ihmisenä, jonka kanssa voi olla ystävä. Ja sitten on niitä, jotka oikeasti osaavat arvostaa myös naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Mä en ole koskaan tarvinnut ystäviä, mutta naisen tarvitsen vierelleni. Mä en usko ystävyyteen, mutta uskon rakkauteen.

Vierailija
4/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 98%.

Vierailija
5/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
6/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on erilaisia. Voi olla joku ääliösovinisti, joka ei pysty näkemään naista ihmisenä, jonka kanssa voi olla ystävä. Ja sitten on niitä, jotka oikeasti osaavat arvostaa myös naisia.

Juupa juu, mies voi olla vaikka kuinka naista arvostava. Silti "ystävyys" loppuu, kun mies alkaa saada jostain vakituista pimpsaa. Nähty ja koettu niin monta kertaa.

Vierailija
7/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, toiset osaavat olla ystäviäkin.

Vierailija
8/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin helposti olla naisen ystävä jos minusta ei koitetta tehdä homokaveria ja teemme joskus myös jotain liikunnallista. minulla onkin monia poikatyttöjä kavereina.

Vierailija
9/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset kaverini seurustelevat tai ainakin tapailevat ihan muita naisia.

Vierailija
10/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu, mies voi olla vaikka kuinka naista arvostava. Silti "ystävyys" loppuu, kun mies alkaa saada jostain vakituista pimpsaa. Nähty ja koettu niin monta kertaa.

Minulla taas on muita kokemuksia, että ystävyys on siis jatkunut, vaikka seurusteltaisiin muiden kanssa.

Vierailija
11/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin toivossa kaveeraavat.

Vierailija
12/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastipa ne naiskaveritkin on yrittämässä aina heti eron jälkeen, kun on niin epätoivoinen ja kelpaamaton olo. Joo, ihan kivaa olla sellanen varalaastarikaverimies.

Vierailija
13/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastipa ne naiskaveritkin on yrittämässä aina heti eron jälkeen, kun on niin epätoivoinen ja kelpaamaton olo. Joo, ihan kivaa olla sellanen varalaastarikaverimies.

Kasvata ylpeyttä, älä koskaan ole naisen puudeli ja narri!

Vierailija
14/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka monta kertaa näistä on ollut syynä se, että kyseinen "pimpsa" ei katso hyvällä, että miehellä on muita naisystäviä?

Vierailija
15/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka monta kertaa näistä on ollut syynä se, että kyseinen "pimpsa" ei katso hyvällä, että miehellä on muita naisystäviä?

Yhden kerran. Muut selkeästi miehen aloitteesta.

Vierailija
16/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaveeraan naisten kanssa vaikka minulla onkin tyttöystävä.

Vierailija
17/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sekä mies- että naiskaverit häipyvät viereltäni heti kun alkavat seurustella. Se siitä...

Vierailija
18/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset kaverini seurustelevat, ovat kihloissa tai jopa naimisissa.

Vierailija
19/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki katoavat kun saavat tyttöystävän. Se siitä ystävyydestä!

Vierailija
20/24 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Mä en ole koskaan tarvinnut ystäviä, mutta naisen tarvitsen vierelleni. Mä en usko ystävyyteen, mutta uskon rakkauteen.

Minun kanssa kaveeranneet miehet eivät ole halunneet seurustelusuhdetta kanssani, itse olen halunnut. Seksi on kelvannut näille miehille useimmiten. Sellainen kaveruus rikkoo mua, että antaa olettaa jotain muuta. Olen säälittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi