Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä suuttui kun leivoin joulutorttuja silloin kun hän ei ollut kotona ja hän ei saanut syödä taikinaa

Vierailija
17.12.2017 |

Leivoin siis vanhempieni kodissa joulutorttuja joulua varten pakastimeen. Vanhempani olivat silloin kyläilemässä ja olin siis yksin paikalla. Jätin vanhemmille muutaman tortun syötäväksi (loput laitoin heidän pakastimeen) ja isäni suuttui siitä, että olin leiponut sillon kun hän ei ollut kotona. Hänen olisi pitänyt saada syödä taikinaa.

En taas ymmärrä, että onko tämä suuttumisen arvoinen asia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joulutorttuja leivotaan pakastimeen???

Otetaan aina tarvittava määrä ja paistetaan ja syödään tuoreena

Ihmisillä on erilaisia tapoja. Meillä on ollut tapana tehdä niitä pakastimeen, koska ei joulupyhinä välttämättä ehdi leipomaan. Yllätysvieraat on myös yksi syy. Ei siinä viitsi alkaa leipomaan, kun vieraat istuvat jo olohuoneessa.

Ap

Ei siinä ole mitään leipomista. Muutama minuutti ja uuniin

Ne taikinalevyt ovat jäässä, kun ne ottaa pakastimesta ja sulamiseen mene noin 15 min ja uunissa ovat toiset 15 min. Muutama minuutti kuluu ehkä torttujen taittelemiseen. Jos taikinan tekee alusta asti itse, aikaa menee vielä enemmän. Eli ei ole jotain sellaista, jota tekisin jos yllätysvieraat istuvat olohuoneessa, siksi on ollut tapana tehd

ä torttuja pakkaseen. Muutenkaan se, kuka pakastaa torttuja ja kuka ei pakasta, ei ole tässä se olennaisin asia]

Kyllä saat kuulostamaan vaikealta, järjestelykysymyshän tää on..kukin tyylillään

Niin, ollaan järjestetty tämä asia leipomalla niitä torttuja sinne pakastimeen. :D Oot hupaisa. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi