40v ukkomies viestittelee
Olemme työkavereita, minä olen 26v. Tämä mies on aina kiinnostuneena kysellyt kuulumisiani jne, mutta emme ole olleet mitenkään läheisiä. Pikkujouluissa muutama viikko sitten juttelimme enemmän, mies kehui minua kovasti ja kädet kävivät ties missä. No, ajattelin sen menevän pikkujoulujen ja humalan piikkiin, sattuuhan sitä.
Noiden pikkujoulujen jälkeen hän on alkanut kirjoitella vapaa-ajallakin viestejä. Juttelee niitä näitä, ei ainakaan vielä mitään vihjailevaa.
Miksi hän tekee näin? Haluaako hän minusta jonkun hoidon vai mitä ihmettä? Olen ihan liian skeptinen suhtautuakseni tähän vain kaveripohjalta. Vai olenko vain vainoharhainen ja mies haluaa vain tutustua? Hänellä on siis vaimo ja kaksi lasta.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ihan bimbo. :D Kukaan normaali nuori nainen ei edes luule, että joku vanhempi ukkomies haluaisi olla vain kaveri. Kysypä itseltäsi: miksi ihmeessä ukkomies haluaisi olla sinun kaveri. Niinku mitä järkee!? :D
Enhän mä niin luulekaan.
En vain ole tottunut saamaan miehiltä huomiota enkä osaa ajatella, että juuri kukaan olisi kiinnostunut minusta. Siksi en osaa pitää itsestäänselvänä, että tämäkään mies olisi varmasti kiinnostunut.
Eihän se olekaan kiinnostunut muuten kuin pano- mielessä. Lopeta viestittely niin ei satu sinuun. Mies kuulostaa varsinaiselta sialta.
Taidat olla ihan bimbo. :D Kukaan normaali nuori nainen ei edes luule, että joku vanhempi ukkomies haluaisi olla vain kaveri. Kysypä itseltäsi: miksi ihmeessä ukkomies haluaisi olla sinun kaveri. Niinku mitä järkee!? :D