Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Masters of the Universe -tutkinnon suorittaneita?

Vierailija
16.12.2017 |

Miten olette työllistyneet? Miten suomalaiset työnantajat arvostavat ko. tutkintoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suorittaa tutkinnon, missä se onnistuu?

Vierailija
2/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut jedimaisterin tutkinnon, ja tarkoitus olisi tosiaan jatkaa MoU:n parissa. Toivottavasti ponnistelujani arvostetaan suomalaisessa työelämässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhönottohaastattelussa vedin keuhkot täyteen happea ja karjaisin "I HAVE THE POWER!!!" ja se oli siinä. Rekrytoija sanoi, että muita ei tarvitse enää haastatella. Hain alunperin juoksupojaksi, mutta musta leivottiin samantien toimitusjohtaja.

Vierailija
4/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Grandmaster of the Universe -tutkinto. Työnantajani huomioi sen 3 sentin korotuksella tuntipalkkaan.

Vierailija
5/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tarvitse tutkintoja sillä olen Kongon keisari ja Itä-Uudenmaan kenttäpiispa. Perin tulevaisuudessa Etelä-Sussexin ja Surreyn Jaarlin arvon. Earl Greyta minulla jo on kaapissa.

Vierailija
6/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on , että suomen duopolia hallitsevat skeletor ja hordak.  Eli pahuuden yliopistosta saa paremmat lähtökohdat

Vierailija
7/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinnon nimi on Master of the Universe. Suoritin ko. tutkinnon erinomaisin arvosanoin ja työskentelen nykyisin kansainvälisessä suuryrityksessä tittelillä Very Special Expert of Fucking Everything. Kuukausipalkkani on ainakin kolme jeniä.

Vierailija
8/8 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut hakeutumista suorittamaan MU-tutkintoa. Yritän laskea sen mahdollisesti aiheuttamia kustannuksia. Huonolta näytää, kun on ne alun laitehankinnat aika tyyriit.