Muita Masters of the Universe -tutkinnon suorittaneita?
Miten olette työllistyneet? Miten suomalaiset työnantajat arvostavat ko. tutkintoa?
Kommentit (8)
Olen suorittanut jedimaisterin tutkinnon, ja tarkoitus olisi tosiaan jatkaa MoU:n parissa. Toivottavasti ponnistelujani arvostetaan suomalaisessa työelämässä :)
Työhönottohaastattelussa vedin keuhkot täyteen happea ja karjaisin "I HAVE THE POWER!!!" ja se oli siinä. Rekrytoija sanoi, että muita ei tarvitse enää haastatella. Hain alunperin juoksupojaksi, mutta musta leivottiin samantien toimitusjohtaja.
Itselläni on Grandmaster of the Universe -tutkinto. Työnantajani huomioi sen 3 sentin korotuksella tuntipalkkaan.
En mä tarvitse tutkintoja sillä olen Kongon keisari ja Itä-Uudenmaan kenttäpiispa. Perin tulevaisuudessa Etelä-Sussexin ja Surreyn Jaarlin arvon. Earl Greyta minulla jo on kaapissa.
Ongelma on , että suomen duopolia hallitsevat skeletor ja hordak. Eli pahuuden yliopistosta saa paremmat lähtökohdat
Tutkinnon nimi on Master of the Universe. Suoritin ko. tutkinnon erinomaisin arvosanoin ja työskentelen nykyisin kansainvälisessä suuryrityksessä tittelillä Very Special Expert of Fucking Everything. Kuukausipalkkani on ainakin kolme jeniä.
Olen harkinnut hakeutumista suorittamaan MU-tutkintoa. Yritän laskea sen mahdollisesti aiheuttamia kustannuksia. Huonolta näytää, kun on ne alun laitehankinnat aika tyyriit.
Haluan suorittaa tutkinnon, missä se onnistuu?