Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä tarkoitatte sillä, että "miehen pitää olla mies"

Vierailija
16.12.2017 |

Kertokaapa mulle, että millainen on teidän mielestänne oikea mies, eikä mikkihiiri?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kaljaa ja kattoo lätkää. Kaivelee nenää ja piereskelee nahka sohvan paskan hajuiseksi. Kinuaa pillua ja tulee sohimaan kalulla takaapäin kun imetän vauvaa. Ei puhu eikä pussaa vaan toimii!

Vierailija
2/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo kaljaa ja kattoo lätkää. Kaivelee nenää ja piereskelee nahka sohvan paskan hajuiseksi. Kinuaa pillua ja tulee sohimaan kalulla takaapäin kun imetän vauvaa. Ei puhu eikä pussaa vaan toimii!

Mutta eikös tuo ole just sellainen persun tai lassukan stereotyyppi, jollaisia tällä palstalla aina haukutaan? Vai onko se niin, että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös tuo ole just sellainen persun tai lassukan stereotyyppi, jollaisia tällä palstalla aina haukutaan? Vai onko se niin, että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"?

Voi olla? En tiedä. Olen itse kiltti mies, päihteetön ja urheilen.

Vierailija
4/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo itseään humalaan, ei tupakoi, ei ylensyö eikä omaa muitakaan riippuvuuksia. Pitää itsestään huolta ja viihtyy sellaisen naisen seurassa, joka myös huolehtii itsestään. On vahva silloin kun toinen on heikko ja osaa näyttää heikkoutensa itse myös. Pitää henkisesti vahvoista naisista ja on itsekin vahva. Fyysisesti on mieluummin taitava käyttämään kroppaansa ja sitkeä kuin ylivahva voimanpesä. 

Vierailija
5/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata tapella, mutta olla myös joskus tunteellinen. Eli tasapainoinen. Se on haastavaa.

Vierailija
6/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juo itseään humalaan, ei tupakoi, ei ylensyö eikä omaa muitakaan riippuvuuksia. Pitää itsestään huolta ja viihtyy sellaisen naisen seurassa, joka myös huolehtii itsestään. On vahva silloin kun toinen on heikko ja osaa näyttää heikkoutensa itse myös. Pitää henkisesti vahvoista naisista ja on itsekin vahva. Fyysisesti on mieluummin taitava käyttämään kroppaansa ja sitkeä kuin ylivahva voimanpesä. 

Tässä kuvailtiin ehkä miestä, jota moni nainen rinnalleensa haluaa, kyse ei kyllä ole mistään miehen pitää olla mies-tyypistä. Mutta näiden ero on hälvenemässä koko ajan.

Vierailija
7/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko sellaisella naisella oikeus vaatia itsestäänhuoltapitävää miestä, joka ei itse pidä huolta esim. omasta painostaan?

Entä miten nämä kaksi asiaa realisoituvat samassa miehessä, jos pitää osata näyttää heikkoutensa, mutta olla vahva?

Vierailija
8/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano "miehen pitää olla mies", koska minusta se ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään. Mies on mies ihan just vaan kun on. Ei miehisyys ole jotain valmiiksi määriteltyjä ominaisuuksia joiden täyttämisen perusteella mies on mies. Sen sijaan hyvä mies on mielestäni sopivassa määrin henkisesti vahva ja herkkä. Osaa toimia järkevästi mutta keskustella asioista ja käsitellä asiallisesti vaikeitakin tunteita. Kunnioittaa myös muita, sekä naisia että miehiä.

Mutta tykkään kyllä vaikkapa parroista, ne tekee mielestäni miehistä miehekkään näköisiä.

Vierailija
9/9 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaa sitä että mies ottaa vastuun elämästään. Ei syytä muita ihmisiä elämänsä vaikeuksista. Samaa toivon myös naispuolisilta kavereilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan