Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääntyykö lähipiirisi alkoholismi jos nelosolut on halpaa lähikaupassa?

Vierailija
16.12.2017 |

Tyyliin parikymppiä per salkku?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, muutenkin meillä juodaan lähinnä ykkösolutta.

Vierailija
2/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki on ensikesänä katuojassa. Vain 0,8% tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juoda olutta ollenkaan, joten ei.

Vierailija
4/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon niin.

Vierailija
5/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minun mieheni juo paljon, mutta ei koskaan nelosolutta.

Vierailija
6/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristä en tiedä, mutta ainakin itse aion ostaa muutaman ulkomaisen laatuoluen saunan jälkeen nautiskeltavaksi.

Vierailija
7/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en usko että se tulee olemaan parikymppiä per salkku, kun nyt ihan keskiolut on sen parikymppiä per salkku halvimmillaan.

Tää on muutenkin ihme kohkaamista. Ehkä ne pahimmat juopot, jotka muuten hakisivat halvinta mahdollista kirkasta Alkosta, ottavat aamukrapulaansa sitä nelosta. Ei kunnon juoppo oluella pitkälle pääse kun toleranssi on niin kova. 

Muutenkin ravintoloissakin ihmiset tuntuvat ostavan ylivoimaisesti enemmän kolmosolutta kuin nelosta. Vaikka sitä nelostakin saisi. 

Esim. mun 70-vuotias äiti, joka juo silloin tällöin viiniä ja kesällä ottaa joskus saunakaljan, haluaa sen saunakaljan olevan nelosta. Nyt hän varmasti yltyy ihan hurjaksi kun voi hake ne kesän yhteensä tyylii 6 saunakaljaa lähikaupasta Alkon sijaan.

Vierailija
8/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisten pienpanimoiden oluet kiinnostavat. Toivon, että näille valmistajille syntyy kysyntää ja että ne pystyvät kilpailemaan sekä laadulla että hinnoilla.

Liettuassa ratkaistiin aikoinaan kotikonnuille jääneiden naimattomien miesten ongelmat halvalla, vahvalla kaljalla. Lieneekö sitten kehitys jatkunut EU:n aikana - mahdollisesti suurin osa maattomasta ja työttömästä ylijäämäväestöstä lasketaan jo luonnolliseen poistumaan.