Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei palstalla osata lukea toisten huolista neuvomatta aloittajaa?

Vierailija
16.12.2017 |

Otsikossa kysymys. Myös muualla en pidä ihmisistä, jotka alkavat heti neuvoa, jos heille avautuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaa sitä, että aloitusviesti vain luetaan, mutta kukaan ei kommentoi siihen mitään.

Vierailija
2/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se sitäkin tarkoittaa, tosin ehkä olen ollut sen verran terapiassa, että olen oppinut tekemään kysymyksiä, joilla ihminen voi itse pohtia tilannettaan eikä minun tarvitse sanoa siihen mitään. Vaikka haluankin tukea häntä tai auttaa. Tai muualla kuin palstalla olla vain koravana jollekin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo otsikko edes tarkoittaa? Ei yhtään mitään.

Vierailija
4/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika tylsää lukea palstaa jos olisi pelkkiä aloituksia.

Neuvotkin vielä ymmärrän, mutta en sitä tivaamista mikä monesti alkaa. "Miksi nyt olet tuossa tilanteessa", "olisit miettinyt aiemmin" jne.

Vierailija
5/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan se sitäkin tarkoittaa, tosin ehkä olen ollut sen verran terapiassa, että olen oppinut tekemään kysymyksiä, joilla ihminen voi itse pohtia tilannettaan eikä minun tarvitse sanoa siihen mitään. Vaikka haluankin tukea häntä tai auttaa. Tai muualla kuin palstalla olla vain koravana jollekin.

ap

Avainsana on keskustelupalsta.

Vierailija
6/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun jorinoita taas

Vierailija
7/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin aloittajaa hyväksymään sen, että ihmuset rakastavat neuvomista.

Vierailija
8/8 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkkä valittaminen ei johda mihinkään, niin on ihan turha esittää aloittajalle, että pohdipa sen äitisi tilannetta, millaisena hän näkee sinut ja miksi hänen on vaikea sietää sitä, että pyrit edelleen tuhoamaan hänen elämänsä kaikenlaisilla keksityillä muistoilla. Ei se aloittaja kaipaa hyviä kysymyksiä vaan nimenomaan kannustusta ja vertaistukea tyyliin minunkin äitini on paska.