Sinä shoppailuholisti! Haluan auttaa!
Paljonko on velkaa?
Oletko töissä? Sinun ja miehesi nettotulot?
Kuukausittaiset pakolliset menot?
Kommentit (14)
Vierailija:
a n. 1750 ja mies n. 2300.
Sinähän tienaat ihan hyvin, tuosta voit mainiosti aloittaa velkojen maksun. Kerro suurinpiirtein summa? Täytyyhän sinun olla jollakin tavlla kärryillä, vai liittyykö asiaan huumeita? 1000 e? 10 000e? 100 000?
Huomenna aloitat näin:
soitat terveyskeskukseen/yksityiselle lääkäriasemalle/ työterveyteen ja varaat psykologille ajan. mieluiten menet miehesi kanssa, koska tämä vaikuttaa häneenkin.
sitten paras olisi jos voisit ottaa lainaa joltakin taholta könttäsumman esim 10 000 jolla MAKSAT KAIKKI VELAT POIS kavereille ja sukulaisille. sitten teet velkaneuvojan kanssa suunnitelman jossa palkastasi ulosmitataan joka kuu kunnon summa. maksamiseen menee jokunen vuosi, mutta on sen arvoista.
luottokortit pois
kännykkään saldoraja
maksat ENSIN kaikki laskut puhelin yms palkastasi
kerran viikossa voit ostaa esim jonkun 20 e. pienen jutun.
miehesi kanssa yhteistyössä onnistuu---olet vaarassa menettää miehes
t. ap/auttajai
Kiva kun joku viitsii paneutua. Vastaan vähän eri kohtiin:
Sinähän tienaat ihan hyvin, tuosta voit mainiosti aloittaa velkojen maksun. Kerro suurinpiirtein summa? Täytyyhän sinun olla jollakin tavlla kärryillä, vai liittyykö asiaan huumeita? 1000 e? 10 000e? 100 000?
Jos nyt lasketaan vaan nämä luottokorttivelat niin ei liikuta kun jossain ehkä 4000 euron paikkeilla. Sitten on yhteistä asuntolainaa (jota mies maksaa kyllä yksin), autolainaa minulla koska en pääse töihin ilman autoa, opintolainaa....
Huomenna aloitat näin:
soitat terveyskeskukseen/yksityiselle lääkäriasemalle/ työterveyteen ja varaat psykologille ajan. mieluiten menet miehesi kanssa, koska tämä vaikuttaa häneenkin.
Käyn psykologilla mutta jotenkin vaan se ei osaa auttaa yhtään. Ehkä tälläistä ei kukaan osaa auttaa, en ihmettelis yhtään.
sitten paras olisi jos voisit ottaa lainaa joltakin taholta könttäsumman esim 10 000 jolla MAKSAT KAIKKI VELAT POIS kavereille ja sukulaisille. sitten teet velkaneuvojan kanssa suunnitelman jossa palkastasi ulosmitataan joka kuu kunnon summa. maksamiseen menee jokunen vuosi, mutta on sen arvoista.
Yritetty on mutta en saa pankeista koska luottokunta otti visan pois ja ne näkyy jossain siellä. Lisäksi velat niin isot, että eivät anna lisävelkaa isoja summia. Pienissä summissa taas korot on aivan mahtavia tyyliin 15%, sama koskee luottoyhtiöitä. Voishan tuosta käydä taas neuvottelemassa.....
luottokortit pois
Stokkan on enää jäljellä...
kännykkään saldoraja
Hmm, täytyy harkita. Liittymän vaihdolla sain laskua pudotettua 50 euroa kuussa....
maksat ENSIN kaikki laskut puhelin yms palkastasi
Näin teen aina!
kerran viikossa voit ostaa esim jonkun 20 e. pienen jutun.
miehesi kanssa yhteistyössä onnistuu---olet vaarassa menettää miehes
Mieheni ei tee yhteistyötä kanssani, v**ttuilee vaan. Ei usko jos sanon, että haluan yrittää. On katellut liian pitkään :( Ja en osaa edes kuvitella sitä ahdistusta mikä syntyy kun ei voi ostaa mitä haluaa.. Eli maksan nyt pois noita luottokorttivelkoja ja toivon, että kun en voi ottaa uutta niin tilanne joskus tasottuisi. Ja lähipiirille velkoja on myös tuhantisen euroa..... Noloa :(
Terkut sille joka veikkasi narkiksi
En itse jaksaisi katsoa noin lapsellista ja vastuutonta ihmistä päivääkään.
mutta Hesarissa oli joku aika sitten juttu sellaisesta, oliko se nyt velkaneuvoja vai velkajärjestelijä. Auttakaa, jos joku muistaa!
Siis ammattilainen, joka tekee suunnitelman, niin että velat saadaan maksettua mahdollisimman järkevästi. Maksuton palvelu muistaakseni.
Voi harmin paikka, ettei mies jaksa auttaa. Ehkä sekin jaksaa uskoa sinuun, sitten kun saat asiat paremmalle mallille. Mulla on (lievä) syömisongelma ja mies on kyllä tosi kannustava.
Mutta käy nyt heti irtisanomassa se Stockan kortti.
Tsemppiä!
Ei pahalla, älä nyt suutu, mutta mielestäni et todellakaan ota asiaa vakavasti. Melkein joka kohtaan mitä kerroin miten sinun tulee toimia, vastasit vähättelevästi tai kierrellen.
Sinun PITÄÄ VAIHTAA HETI psykologia jos et saa tuolta apua. Lääkäriin ja hoitoon/lääkitys jos tarpeen.
Sinun pitää ottaa tuo YKSI LAINA. Mene joka ainoaan pankkiin, Sampo, Nordea, OP, kaikki mahd tai jollekin tuttavallesi. Siistit vaatteet päälle ja mies mukaan. Varaa aika velkaneuvojalle ja teette tuon ulosottosuunnitelman. Jos otat tuon yhden lainan, saat " vapautettua" useamman ihmisen jolle olet velkaa. sitten kunnon lyhennyserä siihen ja elät nuukasti.
MIKSI ET TODELLA TEE NÄIN? muutama vuosi ja velat on maksettu jos ryhdistäydyt!!
Sitten JOS MIEHESI EI KANNUSTA, jätä se sika! tässä tarvitaan yhteen hiileen puhaltamista!
Miksi sinulla on Stokkan kortti vielä? Mitä välttämätöntä tarvitset sieltä? Se on kallis kauppa, ruoat voit ostaa Cittarista, aian edullisia vaihtoehtoja ja kierr' ätyksest' ä vaatteet.
Sitten kysyisin vielä minkä ikäinen olet? Sinulla on sitten ilmeisesti paljon muotivaatteita ja meikkejä vai mihin käytät palkkkasi?
Ystävyydellä ja onnistumistasi toivoen, ap
mutta älä nyt miestä jätä!
Todellakin: mene pankkiin, mene velkaneuvojalle! Selviät kyllä!
Sait oikeestaan mut innostumaan. Voisin todellakin kokeilla eri pankkeja, kahta olen kokeillut. Teen sen muuten ihan oikeasti! Silloin poistuisi se kamala tunne siitä, että on joka laitokselle ja ihmiselle velkaa. En mä oikeen uskalla edes laskea niitä velkoja kun pelkään kohdata totuuden. Ehkäpä lasken ne nyt kuitenkin ja marssin pankkiin! Psykologi jää joka tapauksessa kohta mutta uudesta en tiedä, se se vasta maksaakin :( Silti tämä on ennenkaikkea psyykkinen ongelma johon tarvitsisin jotain apua. En nyt viitsi alkaa tässä sen syvällisempiä kertoilemaan mutta syvällä ovat verta vuotavat arvet jotka ovat minut tähän ajaneet. Osteleminen täyttää elämässäni ison aukon tarjoten suurta mielihyvää, onnistumisen iloa, jännitystä jne. Jollain ne tunteet pitäisi saada jos ei ostelemalla. Minä en tiedä millä. Tuntuu pahalta kieltää itseltään jotain mitä kovasti tekee mieli. Tärkeintä olin nyt kuitenkin saada tosiaan velat pois ja luottokortit. Kiitos ap :)
Laitoin asiasta jo viestin tuohon toiseen ketjuun jonka tämä shoppailuholisti oli itse aloittanut.
En tarkkaan muista firman nimeä, olisiko ollut joku suomen luottokunta tai jotain siihen suuntaan.
Mulla on ystävä saanu suuriin velkoihinsa sieltä apua. Suosittelen lämpöisesti sinullekin!
Laitan tarkempaa tietoa firmasta jos tulee mieleen mikä se oli.
Sehän on psykologinen riippuvuus, mutta älä selitä asiaa itsellesi niin että on hyväksyttyä velkaantua " koska olen riippuvainen" . Kierrä kaikki konttorit. Lähikuntienkin. Soita velkaneuvojille/pankinjohtajille ja kerro asia näin kuin kirjoitin ja esitä palkkatietosi ja kerro miten maksat sen yhsden lainan pois!
Jos tuntuu takkuiselta älä lannistu! Soita suoraan pienempien paikkakuntien pankinjohtajille. Velkaneuvoja osaa tämän jutun.
Sitten kun on vain yksi laina lyhennettävänä, saat monta ihmistä pois ja elämän uuteen nousuun. Ajattele, se summa olisi voinut olla 100 000 e joten kohtaa rohkeasti kaikki velkasi, ihan kaikki. Enää ei ole hävettävää. Nolompaa olisi jättää leikki kesken kun sinulla on mahdollisuus selvittää asiat.
Työskentele niin kauan että asia on selvä. Käy virastoissa, selvitä kaikki velat älä lannistu! Sitten kaiken ytimenä on seuraavan kolmen vuoden ajan NUUKUUS JA TIUKASTI ELÄMINEN!!!! pelkästään tuon yhden lainan hommaaminen ei riitä.
Mietipä että sinä tienaat kuitenkin ihan mukavasti. Monet tekevät tämän saman opintotuella tai päivärahalla. Kuulisin mielelläni miten onnistut. Voimia! Kaikki on mahdollista!
ap
Linkitys ei ole sallittua, mutta toivon että saat tästä avun:
http : // www. mainio. net/ article. asp?path =1;1132;1135;80442;26118
Ota kaikki välilyönnit pois ja cobypasteta osoiteriville.
http : // www. om .fi /uploads / csp8u385mm4.pdf
muuten tuohon velkajärjestelyyn kannata alkaa. Sitä paitsi siihen joudut vetämään miehesi ja hänen tulonsa palkkatietoineen mukaan.
Sun tarvis jostain saada tosiaan se yksi laina, jolloin ei tarvitsi lyhentää kuin yhtä velkaa kuussa. Jos sen saisit järjestymään, niin sitten olisit jo aika kuivilla.
Voisiko miehesi ottaa sulle lainaa? ja sitten laittaisit oman palkkasi miehesi tilille ja hän sitten antaisi sulle rahaa, jos et muuten osaa rahaa käyttää?
Velkojen tarkkaa summaa en nyt ihan hetkessä pysty repäsemään kun niitä tosiaan on moneen suuntaan.... Itse tienaan ennen veroja n. 1750 ja mies n. 2300. Tienaan noin vähän koska en pysty ihan täyttä työviikkoa tekemään. Syitä en kerro. Ap