Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua että naiset ärsyttävät minua?

Vierailija
15.12.2017 |

Olen itse nainen. En tiedä miksi monien naisten käyttäytyminen ja olemus ärsyttävät minua. Sössöttävä puhetapa, hienostelu, itsekorostus, p#skantärkeys, tosikkomaisuus. Mikä siinä on että tällainen käyttäytyminen saa minut aina halveksumaan naisia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:

Vierailija
2/21 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä sitä kukkahattua, täti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
4/21 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/21 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä sitä kukkahattua, täti.

Oonko mä kukkahattutäti? Huh!

Ap

Vierailija
6/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiusaaminen on kielletty,niin ihmiset aloittaa itsetutkiskelun tilanteessa jossa tunteet kuohahtaa ja se on hyvä asia. Tsemppiä.

Kun noin ilmaiset asian niin vaikea kuvitella kenenkään tykkäävän heistä, mutta voisiko esim paskantärkeys olla sitä että suhtautuu työhönsä vakavasti ja tosikkomaisuus erilaista huumorintajua... mutta jos ei tykkää niin ei.

Vierailija
7/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten söpö ^-^

Vierailija
8/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoat niitä piirteitä, joita et itsessäsi hyväksy. Psykologiassa tämä ilmiö tunnetaan nimellä projektio. 

Veikkaan, että sinulla on jokin äititrauma tai muut tytöt kiusasivat sinua koulussa. 

Vierailija
9/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liikut väärässä seurassa? Omassa lähipiirissä ei ole ketään kuvaamasi kaltaista naista. Työelämässä olen muutamiin törmännyt, mutta silloinkaan kuvaamasi piirteet eivät ole olleet sukupuolisidonnaisia.

Vierailija
10/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt on lähinnä se, etten yhtään viihdy naisten seurassa, ne puheenaiheet ei vaan yhtään kiinnosta. Jotkut juoruilee, utelee, klikkiytyy, ripustautuu - ne muakin jo ärsyttävät. Ja itsekin olen siis nainen, nelikymppinen. Lapsena jo muiden tyttöjen seura rasitti. Mulla ei vaan oo koskaan ollut paljoakaan yhteistä jaettavaa muiden tyttöjen ja naisten kanssa, tai jotain.

Vierailija
11/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskomatonta, että tällaista aloitusta yläpeukutetaan joukolla. Tai toisaalta ei, eihän miehet olisi nykyisessä asemassaan ellei aina olisi ollut joukko naisia, jotka vihaavat omaa sukupuoltaan.

Vierailija
12/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin uskomatonta, että tällaista aloitusta yläpeukutetaan joukolla. Tai toisaalta ei, eihän miehet olisi nykyisessä asemassaan ellei aina olisi ollut joukko naisia, jotka vihaavat omaa sukupuoltaan.

Onko naisvihaa pakko sotkea joka paikkaan? Onko se tosiaan niin että jostain sukupuolesta ei saa esittää kritiikkiä, koska muuten se on vihaa?

Vierailija
13/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syntyy naiseksi ei tarkoita välttämättä sitä, että pitää naisista.

Itse pidän erittäin harvoista, loput joko yhdentekeviä tai sitten sietämättömiä,

Minäkään en pidä klikkiytymisestä, selän takana puhumisesta nauttimisesta, siitä, että etsitään uhri jota aletaan joukolla mollata, vihata ja juoruta. Ja tätä tapahtuu jo alakoulu iästä alkaen! Mikä tarve siihen oikein on?

En pidä kimeistä kirkaisuista ja äänekkäästä naurusta miesten läsnäollessa. Huomionhakuisuudesta.

Olen kai sen verran mies etten ymmärrä naisten tapaa alkaa yhtäkkiä murjottaa; mikä on? Ei mikään, No miksi sitten olet pahalla tuulella? EN OLE! Ja keittiössä  tavarat lentää ja kattilat paukkuu.

Nuorena olin seikkailunhaluinen ja kai liiankin rohkea. Minulla oli vain yksi hyvä ystävä joka halusi samaa kuin minä. Yhdessä liftailimme (siihen aikaan vielä uskalsi!). Kiersimme Suomea, lähdimme eks tempore. Haimme uusia kokemuksia ja seikkailuita. Eikä tarkoita miehiä, vaikka sehän tähän ilman muuta heti sotketaankin..

Minun on aina ollut helpompi tutustua miehiin kuin naisiin. Miehet on mutkattomia ja reiluja. Naispuolisia ystäviä ei ole montaakaan, eikä minusta pidetä naisten keskuudessa. Mikä taas on yhdentekevää. Seurustelukumppaneita on ollut ja on, joten kai minut sitten naiseksi tunnistaa! 

Olen sitten kai kauhea ja naissukupuolen petturi? Olkoot niin.

Vierailija
14/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän erittäin harvoista, loput joko yhdentekeviä tai sitten sietämättömiä,

Minäkään en pidä klikkiytymisestä, selän takana puhumisesta nauttimisesta, siitä, että etsitään uhri jota aletaan joukolla mollata, vihata ja juoruta. Ja tätä tapahtuu jo alakoulu iästä alkaen! Mikä tarve siihen oikein on?

En pidä kimeistä kirkaisuista ja äänekkäästä naurusta miesten läsnäollessa. Huomionhakuisuudesta.

Olen kai sen verran mies etten ymmärrä naisten tapaa alkaa yhtäkkiä murjottaa; mikä on? Ei mikään, No miksi sitten olet pahalla tuulella? EN OLE! Ja keittiössä  tavarat lentää ja kattilat paukkuu.

Nuorena olin seikkailunhaluinen ja kai liiankin rohkea. Minulla oli vain yksi hyvä ystävä joka halusi samaa kuin minä. Yhdessä liftailimme (siihen aikaan vielä uskalsi!). Kiersimme Suomea, lähdimme eks tempore. Haimme uusia kokemuksia ja seikkailuita. Eikä tarkoita miehiä, vaikka sehän tähän ilman muuta heti sotketaankin..

Minun on aina ollut helpompi tutustua miehiin kuin naisiin. Miehet on mutkattomia ja reiluja. Naispuolisia ystäviä ei ole montaakaan, eikä minusta pidetä naisten keskuudessa. Mikä taas on yhdentekevää. Seurustelukumppaneita on ollut ja on, joten kai minut sitten naiseksi tunnistaa! 

Itse olen kuulemma hullu, kun olen samanlainen kun sinä. Mikäs siinä. Musta me ollaan vaan niin paljon parempia. Hyvä me! :)

Vierailija
16/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen. En tiedä miksi monien naisten käyttäytyminen ja olemus ärsyttävät minua. Sössöttävä puhetapa, hienostelu, itsekorostus, p#skantärkeys, tosikkomaisuus. Mikä siinä on että tällainen käyttäytyminen saa minut aina halveksumaan naisia?

Se johtuu siitä että olet itse nainen, ja vihaat itseäsi, tätä eet voi myöntää itsellesi, joten olet vihaavinasi muita naisia.

Vierailija
17/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisuhde.

Vierailija
18/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

678 kirjoitti:

Kun noin ilmaiset asian niin vaikea kuvitella kenenkään tykkäävän heistä, mutta voisiko esim paskantärkeys olla sitä että suhtautuu työhönsä vakavasti ja tosikkomaisuus erilaista huumorintajua... mutta jos ei tykkää niin ei.

Menee OT:ksi mutta minä olen huomannut, että työhönsä vakavasti ja intohimoisesti suhtautuminen tulkitaan helposti juuri "paskantärkeydeksi" ja "esittämiseksi". Aivan kuin kukaan ei tosissaan haluaisi panostaa työntekoon tai nauttisi siitä :D

Aloittajalle suosittelen hakeutumista asiakeskeisempien naisten joukkoon. Kovin ihmisläheisiltä alkuun vaikuttavat naiset paljastuvat usein kaksinaamaisiksi, joustamattomiksi, tahdittomiksi ja sellaisiksi, joille on olemassa vain yksi ainoa tapa elää. Lapsettomat sinkkunaiset ovat erityisesti vapaata riistaa heidän silmissään. Tosin miehissäkin on tullut vastaan jos jonkinlaista mielensäpahoittajaa ja juoru-ukkoa, joten en itse menisi hieromaan ystävyyttä kenenkään kanssa vain sukupuolen perusteella.

Vierailija
19/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä pois, kikkelin perässä te liftailitte ympäriinsä. Eheytyminen alkaa kun olet itsellesi rehellinen, tsemiä.

Vierailija
20/21 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvihaa pakko sotkea joka paikkaan? Onko se tosiaan niin että jostain sukupuolesta ei saa esittää kritiikkiä, koska muuten se on vihaa?

On muuten yllättävän yleistä, että jos esität kritiikkiä omaan viiteryhmääsi liittyen, niin joku aina kääntää sen vihaamiseksi. Toinen klassikko on se, että silloin automaattisesti projisoit omia pimeitä puoliasi. Toki näin usein on mutta ei läheskään aina.

Minä esimerkiksi ystävystyn helpommin joko itseäni reippaasti nuorempien tai paljon vanhempien ihmisten kanssa. Omanikäisten kanssa syntyy helposti kaikenlaisia vertailu- ja kilpailuasetelmia. Kaikkien pitäisi edetä elämässään saman kaavan mukaan ja tehdä samat asiat samassa järjestyksessä. Muuten on jotenkin omituinen tai epäilyttävä. Eri-ikäisten välisessä ystävyydessä on enemmän tilaa hengittää ja olla oma persoonansa. Ei siis ole paineita siitä, että "tässä iässä kuuluisi jo tehdä näin". Plus omakin näkökulma väistämättä laajenee ja yleissivistys lisääntyy, kun pääsee keskustelemaan eri sukupolvea ja erilaisessa elämäntilanteessa olevan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän