Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 21v nainen ja älytön vauvakuume

Vierailija
15.12.2017 |

Ennen aina ajattelin ettei missään nimessä lapsia. No tälläkään hetkellä elämäntilanne ei lasten tekemistä vielä salli, vaikka mies kyllä löytyy ja vuosia oltu yhdessä.

Valtava vauvakuume, täytyy vielä muutamia vuosia odottaa <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Lapsia haluan aivan ehdottomasti. Toivoisin 2-3 lasta. Minua ei nämä vanhemmuuden haukkumiset hetkauta, olen satavarma että lapsia haluan.

Vierailija
2/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös. Lapsia haluan aivan ehdottomasti. Toivoisin 2-3 lasta. Minua ei nämä vanhemmuuden haukkumiset hetkauta, olen satavarma että lapsia haluan.

Niin ja olen 23v nainen. Muut olkoon veloja kaikessa rauhassa, minä haluan aivan tavallisen perhe-elämän. Tiedän, että perhe-elämä sopii minulle ja pitää minut onnellisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään v okkin ja äkkiä!

Vierailija
4/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan, siihen kuuluu vastuu ja sinusta tuskin on siihen.

Vierailija
5/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tällä hetkellä 22v päätin hankin ensimmäisen lapsen 27- vuotiaana, koska ei ole kiire äidiksi vaikka vauvakuume aaltoja ollut silti pidän pääni siihen 27- vuotiaaseen asti.

Vierailija
6/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen kuin ap. Aiemmin tällä viikolla näin unta, että tilasin netistä vauvan, koska oli niin kova vauvakuume :'D

Vierailija
7/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon tällä hetkellä 22v päätin hankin ensimmäisen lapsen 27- vuotiaana, koska ei ole kiire äidiksi vaikka vauvakuume aaltoja ollut silti pidän pääni siihen 27- vuotiaaseen asti.

Lapsia saadaan, ei niitä "hankita" tai tilata syntyväksi ollessa tietyn ikäinen. Oman lapseni sain vasta 32v, vaikka yritettiin lasta jo 25v.

Vierailija
8/8 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa jollekin sukulaiselle tai kaverille, että tulet hoitamaan heidän lapsiaan koko viikonlopuksi. Maanantaina vauvakuume on laskenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme