Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisiä miehiä ei saisi päästää kouluihin opettajiksi

Vierailija
15.12.2017 |

Menee niin överiksi tuo mammojen kilpailu silloin siitä mitä ostetaan opettajalle lahjaksi jouluna tai keväällä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin hottis ope huolisi Pirjo-Viljamin äitiä nähtyään, miten "tasokasta" lastenkasvatusta mammuli on saanut aikaiseksi... Riisuessaan työhousunsa hottis näkee runsaat Pirjo-Viljamin potkimat mustelmat, kun Pirjo-Viljamin ehdotus ei voittanut levyraatia, ja tuli vähän raget. (Huom kyseessä ei erityislapsi.)

Vierailija
2/2 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Mene töihin paikkaan jossa noin 50 naista ja itsesi lisäksi toinenkin miespuolinen. Se toinen oli vielä semmoinen ns. kilttipoika. Meikä siellä pitkätukkaisena, vähän kapinallisen näköisenä. Olin silloin hyvin nuori vähän yli 20.

Joku vähän nössömpi vinkuisi nykyään varmaan meetoota siitä kohtelusta mitä sain. Sen aikainen tyttöystävä otti ensin niitä naisten mustasukkaisuus kierroksia kun kerroin kohtelusta. Mä sanoin että anna akkojen unelmoida.

Hiuksia piti vähintään hipelöidä. En laskenut montako läpsyä sain siellä pepulle. Sokeakin näki miten katsotaan. Tiedä mihin olisin innostunut ilman vakituista joka ei tosiaan pihdannut? Paras tapahtui kerran kun menin tupakalle. Siellä oli muutama ja puhuivat minusta. En viitsi toistaa mutta sellaista tekstiä että hivelisi ketä tahansa miestä.

Kävelin siihen ja huomasivat vasta kun pistin palamaan. Ensinnäkin niin pysähtyneitä ilmeitä ja toiseksi kuinka naamat meni punaisiksi. Nämä oli kaikki ikäluokkaa mua vähintään 10 vuotta vanhempia. Huonoa änkytystä että tämä nyt on vain tämmöistä puhetta että älä ota tosissaan. Mä siihen että entä jos otankin? Naisten puna meni entistä pahemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän