Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pyrvin ei auta?

Vierailija
15.12.2017 |

Syödäänkö sitä vaan niin paljon että ei tehoa enää? Sain nämä riesakseni jostain, ei auta pyrvin (+ hädesalva). Koko perhe hoidettu, mahdoton siivousrumba myös menossa koko ajan (ja olen muutenkin siivousfanaatikko), silti mulla edelleen luikertelee. Muilla ei oireita, ei myöskään havaintoja. Mulla vain. Pää hajoaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut kolme annosta tähän mennessä, viikon välein. Kaikki vaatteet on mulla tällä hetkellä kertakäyttöisiä, kerran päällä ja suoraan pesuun. Alushousut vaihdan kolme kertaa päivässä. Lakanat vaihdan päivittäin (!). Kylpypyyhe kerran käytössä ja heti pesuun. Käsipyyhkeet kertakäyttöisiä. Ovenkahvat, valokatkaisimet yms. pyyhin päivittäin. En raavi takamustani. Olen pessyt käteni jo korpuiksi. Miksi en pääse madoista eroon? Ap

Vierailija
2/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vastustuskykyinen kanta. Hanki lääkäriltä Vermox!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti nähnyt niitä vielä? Vai onko vain kutinaa?

Kysyn siksi, että oma pääni alkoi kutista välittömästi kuin huomasin lapsella täitä vaikka itselläni ei ollut.

Vierailija
4/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Joka päivä. Ap

Vierailija
5/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Vermoxit kehiin, hae lääkäriltä kunnon kuuri ja syökää sama lääke koko perheessä, myös uusintakuuri. Tai kuukauden ajan kerran viikossa. Pyrvinille on kai jo aika paljon resistenssiä. Tuo psyykejuttukin on kyllä iso komponentti. Ehkä voit tarkistuttaa ulostenäytteen tai teippi/vaseliininäytteen peräaukon suulta? Meidän perheessä oli myös kihomatoja tai käytännössä vain minulla oireita. En tiedä sainko lapsilta, saiko lapset sen yökyläreissuilta kavereilta vai sainko töistä (sairaala, myös lapsiasiakkaita). Kammo on kauhea ja joka pienikin kutinan alku saa paniikin päälle. Oikeasti noita on.kai paljon enemmän kuin tiedetään ja useimmilla.ei edes oireile mitenkään, joten eivät tule hoidettuakaan. Helsingissä tutkittu päiväkotilapsia ja n. 15% lapsista on kihomatoja, useimmat oireettomia. Niitä munia on varmaan matot, pehmolelut, verhot pullollaan.

Vierailija
6/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Joka päivä. Ap

Juu jos olet nähnyt niin hae Vermontin-resepti.

Vierailija
7/12 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli lääkärille siis. Kaikki pehmot oon pessyt tai saunottanut, pienet lelut oon laittanut karanteeniin. Ja minä tosiaan ainut jolla matoja on nähty tai joka oireilee. Kiitos vastauksista! Ap

Vierailija
8/12 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama vaiva. Viimeiset 2 kertaa olen pyytänyt suorilta Vemoxin. Nyt yritettiin taas Pyrvinillä - ei auta. Pitää taas pyytää se Vermox. Kaikki muut toimenpiteet koko ajan käytössä - lakanoiden vaihto, lattioiden, pintojen, ovenkahvojen pesu, tehostettu käsipesu, käsipyyhkeet joka pv pesuun, ei sormia suuhun jne. Ja meilläkin minä (äiti) olen se, joka oirehtii. Otin nyt omin päin Pyrviniä vaikka viime satsista vain viikko. On tää helevettiä.

Vierailija
9/12 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä riesa jo vuosia on-off ja nyt tajusin että Pyrvin ei näytä auttavan. Kenelläkään muulla meistä ei mitään oireita tai mitään havaintoja, mulla vaan. Silti tietysti oon aina kaikki hoidattanut samalla. Mutta mulla jatkuu aina vaan. Esim. otin Pyrvinit viime lauantaina, keskiviikkona kutina taas palasi. Ei muuta kuin uutta annosta kehiin. Matohavaintoja taas tältä aamulta. En kerta kaikkiaan jaksaisi enää tätä rumbaa! Pitänee varata aika lääkäriin vaikka suoraan sanottuna ihan hävettää! Miten voi aikuinen ihminen joutua tällaiseen kierteeseen?

Vierailija
10/12 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin - https://euhealth24.com/fi/drug/vermox

Vierailija
11/12 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa pestä käsiäsi oikein. Todella harva osaa..

Vierailija
12/12 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vermox ilman reseptiä - https://euhealth247.com/fi/drug/vermox Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.