Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini yritti pidätellä haukotustaan.

Vierailija
15.12.2017 |

Olin terapiassa avautumassa murheistani. Tajusin kyllä pian, ettei terapeuttia oikeasti kiinnostanut ongelmani, sillä hän joutuu kuuntelemaan joka päivä ihmisten valitusta monta tuntia. Siinä vaiheessa, kun huomaan että terapeuttini yrittää pidätellä haukotusta, musta tuntuu ettei hän Ole sydämellään mukana jutussa. Tuli vähän huonot fiilikset käynnistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukottelu voi johtua ihan vaan huonosti nukutusta yöstä eikä kyllästymisestä. Haukotusta on vaikea estää.

Vierailija
2/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä juttelit? Hitsi alkoi itseäkin hsukotuttaa kun luki sanan haukotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttikin on ihminen. Jos ei ole esim. tuulettanut niin ilma käy pienessä huoneessa äkkiä raskaaksi.

Vierailija
4/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen reaktio sinulta. Eihän tuo kovin imartelevaa ole. Mutta anna nyt terapeutille vielä toinen mahdollisuus. Yritä luottaa siihen, että terapeutti tekee sitä työtä koska kuitenkin haluaa juuri sitä tehdä. On silti inhimillistä, ettei hän pysty koko ajan päivästä toiseen olemaan täydellisen keskittynyt ihan koko ajan. Ei se silti tarkoita, etteikö häntä yhtään kiinnosta.

Vierailija
5/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään terapeutti oli session aikana keskittyneenä rustaillut kynällä jotain papruihinsa piirrellen.

Asiakas oli piruuttaan jumittanut sen verran lähtiessään että sai kurkattua mitä tunnin session aikana oli terapeutin paperille syntynyt:

siellä oli pitkä rivi niinkutsuttuja "kirkkoveneitä".

Asiakas peruutti terapia-aikansa ja osti koiran.

Nykyään tasapainossa ja onnellinen.

Vierailija
6/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen reaktio sinulta. Eihän tuo kovin imartelevaa ole. Mutta anna nyt terapeutille vielä toinen mahdollisuus. Yritä luottaa siihen, että terapeutti tekee sitä työtä koska kuitenkin haluaa juuri sitä tehdä. On silti inhimillistä, ettei hän pysty koko ajan päivästä toiseen olemaan täydellisen keskittynyt ihan koko ajan. Ei se silti tarkoita, etteikö häntä yhtään kiinnosta.

Jos sinulla on noin epäskarppi terapeutti niin se on suoraan sanoen aivan sama kuin puhuisit puhelinpylväälle.

Rahasikin säästyy.

Vierailija
7/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukottelu voi johtua ihan vaan huonosti nukutusta yöstä eikä kyllästymisestä. Haukotusta on vaikea estää.

Sitten terapeutti on hyvä ja menee nukkumaan.

Eikä ota vastaan maksavia asiakkaita joilla on hätä.

Vaatikaa laatua.

Terapeutteja on moneen junaan.

Vierailija
8/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran terapiassa. Terapeutti vastasi tuon tunnin aikana kaksi kertaa puhelimeen, toinen oli työasia ja toinen omaan kylppäriremonttiinsa liittyvä juttu. Huvittavinta oli se, että hän hoiti molemmat puhelut kokonaan läpi kun istuin siinä odottamassa. Puheluihin meni yli vartti aikaa enkä oikein tiennyt mitä sanoa. Parasta oli hänen kylppärijutussaan, että hetken höpöteltyään hän kehtasi kysyä "eihän tämä häiritse, jos hoidan tämän nyt?". Juu en mennyt toiste ja koko terapia sai jäädä...

Vierailija
9/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne terapeutitkin ihmisiä, jotka voivat olla väsyneitä. Siis kuinka hän kehtasi haukotella?!😤

Vierailija
10/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama jonkun työkkäritädin kanssa aikoinaan.

Vierailija
11/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiinnostaa edelleen ihmismielet ja niiden erilaiset maailmankuvat ja ajatus- ja tunnekuviot, ihan jokaisen asiakkaan kohdalla. Eli jos joku ajattelee että ei kiinnosta koska olen vuosia kuunnellut ihmisten valitusta, niin ei pidä paikkaansa. 

Haukottelu ei välttämättä tarkoita ettei kiinnosta, voi olla ihan väin väsähtänyt, mutta toki itse ainakin yritän olla haukottelematta vastaanoton aikana vaikka väsyttäisikin. Ja minulle iskee joskus lounaan jälkeen iltapäivästä pieni väsymys ilman että olen mitenkään työkyvyttömän yleisväsynyt. 

Terapeutille voi muuten myös ihan sanoa jos ärsyttää esim. haukottelu tai mikä tahansa, ja katsoa sitten vastauksen jälkeen kannattaako käyntejä jatkaa. Kokenut terapeutti ei hermostu tuollaisesta jos vaikka suoraan päin naamaa asiakas sanoisi, että minusta nyt tuntuu että sinua ei kiinnosta minun valitukseni yhtään kun siinä vaan haukottelet. 

Vierailija
12/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran terapiassa. Terapeutti vastasi tuon tunnin aikana kaksi kertaa puhelimeen, toinen oli työasia ja toinen omaan kylppäriremonttiinsa liittyvä juttu. Huvittavinta oli se, että hän hoiti molemmat puhelut kokonaan läpi kun istuin siinä odottamassa. Puheluihin meni yli vartti aikaa enkä oikein tiennyt mitä sanoa. Parasta oli hänen kylppärijutussaan, että hetken höpöteltyään hän kehtasi kysyä "eihän tämä häiritse, jos hoidan tämän nyt?". Juu en mennyt toiste ja koko terapia sai jäädä...

Tää on paha. Haukottelu on inhimillistä ja voi tosiaan johtua vaikka raikkaan ilman puutteesta.

Vierailija
13/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tyhmä ja härski .

Hyvä kun jätit moisen.

Asiakkaan varaamaa maksettua aikaa tulee ilman muuta kunnioittaa.

Omalla ajalla hoidetaan omat yksityisasiat.

Vierailija
14/14 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne terapeutitkin ihmisiä, jotka voivat olla väsyneitä. Siis kuinka hän kehtasi haukotella?!😤

Haittaako sua että mä käyn paskalla.

Ei täs hei kauaa mee.

Ihmisiä mekin vaan ollaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän