Päätin antaa miehelleni elämänsä joululahjan!
Nimittäin avioeron! Nyt sitten olen saanut tarpeekseni näistä nöyryytyksistä joita on jaellut minulle jopa sukulaisten ja ystävien edessä. Olen tyhmä, ruma ja laiska. Olen myös ihan v***n köyhä (molemmilla omat rahat) ja aina vaan haluamassa jotain. Tosiasiassa ei ole näkynyt lahjoja tai onnitteluita esim. syntymäpäivänä aikoihin.
Jos vaikka kysyn, että oliko ruoka hyvää, niin vastaus voi olla "Aina suakin pitää olla kiittämässä!" Heittää tavaroitani roskiin tai sitten vaikka lattialle, jos ovat hänen tiellään. Milloinkaan ei siivoa tai pese pyykkiä.
Eniten kuitenkin sattuu nämä viikottaiset, tai oikeastaan päivittäiset kiukunpuuskat, silmienpyörittelyt ja täydellinen piittaamattomuus puheisiini.
Tuskin maltan odottaa hänen ilmettä, kun avaa aattona lahjansa: avioeropaperit! Tämä au pair lähtee nyt!
Kommentit (18)
Mikä sinua on pitänyt siellä tähän asti? Ota kuva lahjan avaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua on pitänyt siellä tähän asti? Ota kuva lahjan avaamisesta.
Lapset! Ja sitten olen varmaan ihan v***n tyhmä niinkuin miehelläni on tapana sanoa. Ja kai sitä on vaan toivonut, että tämä menee joskus ohi. On sentään erittäin pitkä suhde takana.
Kyllä, aivan varmasti otan kuvan. Kehystän sen tauluksi uuteen asuntooni muistoksi uuden elämäni alusta, Hih! Oon täällä jo ihan fiiliksissä pelkästä ajatuksesta.
Oho, meinaat sitten pilata myös lasten jouluaaton. Lapsellista käytöstä sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Oho, meinaat sitten pilata myös lasten jouluaaton. Lapsellista käytöstä sinulta.
Lapset aikuisia! Ja en ajatellutkaan antaa tätä lahjaa sukulaisten edessä vaan ihan kahden kesken. Pidätkö sinäkin minua tyhmänä?
Aloittaja kiittää tsempeistä! Myös sinua 5/7, sillä oli lohduttavaa huomata etten ole ainoa tyhmä päällä maan :) Mukavaa joulua kaikille!
Miten meni noin niinkun omasta mielestä?
Kumppanin valinta?
Mitkä oli kriteerit/ piirteet mihin tässäkin "klassisessa paskakasassa" rakastuit.
Oliko kovinkin ulkokullattu?
Nyt pitää mennä aamusuihkuun ja lähteä hakemaan kaljaa.
Hyvä, pidä tuo suunnitelma, on aivan loistava. Mutta ole valmis poistumaan sekunninsadasosassa, saattaa olla, että reaktio ei ole pelkkää huutoa, vaan lentäviä esineitä tai heti kiinnikäyminen. Ei taatusti hyväksy, että olet voitonpuolella.
tunteisiinsisimpäänimatkustan kirjoitti:
Kumppanin valinta?
Mitkä oli kriteerit/ piirteet mihin tässäkin "klassisessa paskakasassa" rakastuit.
Tässäpä toinen klassikko syyttää uhria väärinkohtelijan tekosista. Teillä kun harvemmin lukee otsassa että "kusipää, pysy kaukana", ja sitten on jo myöhäistä (lapset) kun se oikea karva tulee esiin.
Lukemastani päätellen, pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin... Kirjoita ensin itsestäsi sama lista minkä kirjoitit miehestäsi, sitten vertaa listoja. Päätä vasta tämän jälkeen annatko "lahjasi" vai et. Sitten kun vielä aloitat sen vikojen korjaamisen itsestäsi, ja kun olet kaiken itsessäsi korjannut, siis aivan kaiken, tämän jälkeen ala osoittelemaan muita sormella. Kertakaikkiaan kammottavalta naiselta kirjoittamasi perusteella vaikutat. Miehesi täytyy olla lähes fakiiri, kun on noinkaan hienosti sinun kanssasi pärjännyt.
Mies77 kirjoitti:
Lukemastani päätellen, pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin... Kirjoita ensin itsestäsi sama lista minkä kirjoitit miehestäsi, sitten vertaa listoja. Päätä vasta tämän jälkeen annatko "lahjasi" vai et. Sitten kun vielä aloitat sen vikojen korjaamisen itsestäsi, ja kun olet kaiken itsessäsi korjannut, siis aivan kaiken, tämän jälkeen ala osoittelemaan muita sormella. Kertakaikkiaan kammottavalta naiselta kirjoittamasi perusteella vaikutat. Miehesi täytyy olla lähes fakiiri, kun on noinkaan hienosti sinun kanssasi pärjännyt.
Varmaan naisestakin (ja meistä kaikista) oma lista löytyisi, mutta herrasmiehen ei kuitenkaan kuulu käyttäytyä alempaa sukupuolta kohtaan aloittajan kertomalla tavalla. Asiat voi kertoa myös v*ttuilematta.
Tämä on vaan Ap:n satuilua,kun mies ottaa aivoon.Ap tule sitten kertomaan mikä oli miehen reaktio jos olet tässä kirjoituksessa ollut tosissasi.
Kumppanin valinta?
Kokoomusharakoilta 12 alapeukkua. hah hah hah :D
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin valinta?
Tässäpä toinen klassikko syyttää uhria väärinkohtelijan tekosista. Teillä kun harvemmin lukee otsassa että "kusipää, pysy kaukana", ja sitten on jo myöhäistä (lapset) kun se oikea karva tulee esiin.
Voi että tuota denialismin määrää aiheesta "millä kriteereillä naiset valitsevat kumppaninsa"
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ap saattaa itsekin saada elämänsä joululahjan.
Hienoa! Pysy päätöksessäsi!