Voiko uimahalliin mennä bikineissä?
Siis vaikka ei ole supermalli? Mulla vaan ei ole uimapukua enkä tykkää niitä käyttää koska tuntuvat todella epämukavalle päällä eivätkä tue rintoja ollenkaan. Omistan siis vain bikinit, vaikka kroppani nyt ei olekaan mikään mahtava. Kehtaanko silti käydä lasten kanssa uimahallissa?
Kommentit (16)
Ainakin 90-luvun lopussa (kun olin parikymppinen) oli pääkaupunkiseudun uimahalleissa bikinikielto. En tiedä miten nyt on, koska siihen tyssäsi into. Lapsena kävin kokouimapuvussa.
Itse en kehtaisi mahaläskien takia, mutta miksei voi mennä bikineissäkin? Tottakai voit.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kehtaisi mahaläskien takia, mutta miksei voi mennä bikineissäkin? Tottakai voit.
Siis puhuin omista mahaläskeistäni.
Siis et tietenkään voi!! Hyi sua ku ajatteletki tommosta
No voi itku... Saisikohan tähän asiallisia vastauksia henkilöiltä, jotka käyvät uimahalleissa? Siis voisiko joku vaikka kertoa, että näkyykö niitä biksuja siellä ja katsotaanko karsaasti?
Ap
Suomessa on todella vähän supermalleja, Suvi Riggs asuu Usassa, joten ei taida olla yhtään. Itsensä asiallisissa mitoissa pitäviä naisia sen sijaan on pilvin pimein. Bikinissä voi mennä, jos on asiallisen näköinen. Jos ei ole, oma vika. Voi saada katseita.
Olen kyllä nähnyt, että ylipainoinen nainen puki uimapukunsa alle jonkin topin, se oli mielenkiintoista. Kaksinkertainen asu päällä uimaan. Mutta onhan se niinkin, että kokouimapuku ei yhtään peitä niitä läskejä. Bikinistä näkyy sitten vielä enemmän. Joten ap voi mennä, jos kestää tuijotukset. Mutta epäesteettistä se on.
Otsikko on vajaa. Ap tarkoittaa, voiko uimahalliin mennä bikineissä, jos on ylipainoinen. Se on eri asia kuin se, mitä otsikossa nyt kysytään.
No voi taivas, ei bikini paljon sen enempää läskejä paljasta kun uimapukukaan! Iso on iso, oli mikä uikkarimalli tahansa.
Mä meen aina uimahalliin bikineissä koska mulla ei ole kokouikkaria.
Jos haluatte tietää BMI:ni, se näkyy olevan 20,7. Vaikka olen kyllä täältä av:lta lukenut ettei se mitään merkkaa. Mutta siis jos muutkin ihmiset käyvät biksuissa niin kai minäkin voin.
Ja juu, en tosiaan ole Suvi Riggs.
Ap
Vierailija kirjoitti:
riippuu säästä ja matkasta
:D
Ap
Ei ole kielletty, mutta onhan se vähän huvittavaa. Itse treenatessa ne putoaisi päältä. Auringossa käytän bikinejä, mutta uimahallissa ei ole tullut mieleenkään. Jos ne on ainoat uimavarusteet, niin silloihan niitä sitten on uimahallissakin pidettävä. Venäläiset pitää kylpylöissä, mutta heillä onkin siihen tarkoitus.
Kuule, ihan hvyin voi mennä. Itse ainakin käyn biksuissa kylpylässä. Ja jos nyt joku tuijottaa, kun ylipainoinen on laittanut bikinit päälle niin siinähän tuijottaa. En jaksa välittää. Minä menen sinne uimaan miehen ja hänen lapsen kanssa en murehtimaan mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
No voi itku... Saisikohan tähän asiallisia vastauksia henkilöiltä, jotka käyvät uimahalleissa? Siis voisiko joku vaikka kertoa, että näkyykö niitä biksuja siellä ja katsotaanko karsaasti?
Ap
No minä käyn aina bikineissä, kun ei ole tullut ostettua uimapukua, ja aina siellä on muitakin naisia bikineissä, kaiken kokoisia.
Sitäpaitsi mulla on normaalisti A-kuppi ja viimeksi kun olin raskaana niin en tajunnut että olin kasvanut varmaan 2 kuppikokoa ja menin A-kupin bikinieni kanssa uimahalliin ja tajusin, että ne peittivät ehkä 1/5 rinnoistani. Ihan silti kehtasin mennä uimaan (ostin kyllä sitten isommat).
Suosittelen burkinia.