Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholilaki ja aktiivimalli

Vierailija
15.12.2017 |

Onko kyse vain sumuttavasta mediasta vai, kuten pelkään, typerästä kansasta? Verrataan alkoholilain muutoksen ja aktiivimallin tulemisen saamaa julkisuutta oikeassa mediassa (hs, tv, radio). Ei haluaiai uskoa edes todeksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa ihmisitä on niin manipuloitavissa, että kannattaa aina yrittää vaikka millä valheilla ja trollauksilla yrittää sosiopaattisesti viedä asiaansa läpi. KAikkihan me vähän valehdellaan tyyliin...Kummastakin aiheesta on kuitenkin kiitettävän paljon ollut esillä. Maailmassa sen sijaan tapahtuu kaikenlaista, josta Suomessa jätetään uutisoimatta kokonaan, tai vasta kun asiaa on vatvottu muualla vähintään viikon. Tietynlaista "putintrollausta" , joka on hyvä esimerkki, koska se junteille suunnattua salaliittoteorisointia, ilman mitään todisteita. Jos putin tekisi jonkun hyvän teon ei sitä tuotaisi esiin Suomalaisessa mediassa, joten emme voi tietää näistä ja helpompi tuomita, kun annetaan vain negatiivista uutista.

Vierailija
2/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ja missä Hs tai yle on käsitellyt aktiivimallin seurauksia ja sitä, kenelle siitä on suurimmat hyödyt (tietyt firmat) ja haitat (työttömät, tulevat työttömät, monet yrittäjät ja veronmaksajat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aihe näytä täälläkään juuri kiinnostavan. Tai ehkä kaikki jännittävät saako sitä vahvaa olutra kohta lähikaupasta.

Eivätkö ihmiset oikeasti ymmärrä, mitä hallitus on tekemässä? Kyse ei todellakaan ole vain työttömistä ja heidän muutamista kympeistään

Vierailija
4/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas, kummalla lailla uskotte olevan enemmän vaikutusta omaan elämäänne?

Vierailija
5/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakitöissä, eli aktivointilait ei minuun vaikuta, ei vaikuta tuo alkoholilakikaan. Miksi jotkut jaksaa hankittava. Menkää töihin itkemässä.

Vierailija
6/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole enää mitään demokratiaa.

Vierailija
7/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole enää mitään demokratiaa.

Mitä tuo tarkoittaa? Eikös meillä valtaa käytä demokraattisilla vaaleilla valittu eduskunta ja siitä muodostettu hallitus? Vai meinaatko sinisten tilannetta? Lopputuloshan olisi sama, vaikka hallituksessa istuisi persut.

Vierailija
8/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi vahvoja pitää saada kaupasta?. Siinähän tulee vain heräteostoksia joillekin ja ostetaankin vahvemmat saunajuomat, joten juominen lisääntyy jo siinäkin. Vai onko nuorten juominen huolestuttavasti vähentynyt, sekö siinä on takana? Jos itse haluan mennä Alkoon, jota ei tapahdu edes vuosittain, se on saman katon alla kuin kauppakin.

Vierailija
9/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miksi vahvoja pitää saada kaupasta?. Siinähän tulee vain heräteostoksia joillekin ja ostetaankin vahvemmat saunajuomat, joten juominen lisääntyy jo siinäkin. Vai onko nuorten juominen huolestuttavasti vähentynyt, sekö siinä on takana? Jos itse haluan mennä Alkoon, jota ei tapahdu edes vuosittain, se on saman katon alla kuin kauppakin.

En minäkään ymmärrä, mutta vielä vähemmän ymmärrän miksi tuo alkoholilaki on isompi asia mediassa kuin aktivointimalli. Kumman sinä luulet enemmän elämääsi vaikuttavan?

Vierailija
10/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä lammaskansa saadaan entistä tyhmemmäksi ja nöyremmäksi.

Vierailija
11/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
12/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ostaa pari saunakaljaa, ja siinä määrässä on sama, onko vahvuus 4,7% vai 5,2%. Jos taas saunakljoittelu on humalahakuista, niin sama raja tulee kuitenkin vastaa, nyt vain hieman vähäisemmällä pullomäärällä. Ei kukaan varmaankaan nosta juomisensa kertamääriä tämän takia. Ja jos nostaakin, niin silloin on alkoholisti jo valmiiksi.

Vierailija
13/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ostaa pari saunakaljaa, ja siinä määrässä on sama, onko vahvuus 4,7% vai 5,2%. Jos taas saunakljoittelu on humalahakuista, niin sama raja tulee kuitenkin vastaa, nyt vain hieman vähäisemmällä pullomäärällä. Ei kukaan varmaankaan nosta juomisensa kertamääriä tämän takia. Ja jos nostaakin, niin silloin on alkoholisti jo valmiiksi.

Ja mikä oli kantanne aktiivimalliin? Vai luuletteko, että ei koske teitä

Vierailija
14/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tietää, kuinka tyhmä kansa saadaan tyytyväiseksi. Seuraavassa gallupissa kannatus lienee 35 prosentissa.

Vierailija
15/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vain lainaamaani viestiä, eikä siinä puhuttu aktiivimallista mitään. Mutta kun kerran kysyit, niin  aktiivimalli ei koske minua millään tavoin, koska olen eläkkeellä.

Vierailija
16/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkoholilain muutos on loppupeleissä ihan näpertelyä ja siitä edustajat keskusteli kolmeen asti aamulla viime yönä. Aktiivimalli mikä tulee vaikuttamaan satoihin tuhansiin suomalaisiin suoraan tuloja alentavasti ei edustajia niin paljon jaksanut kiinostaa.

Mitä vit..?

Vierailija
17/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilaki on merkittävämpi. Puuttuvat rahat saa sossusta.

Vierailija
18/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vain lainaamaani viestiä, eikä siinä puhuttu aktiivimallista mitään. Mutta kun kerran kysyit, niin  aktiivimalli ei koske minua millään tavoin, koska olen eläkkeellä.

Etkö maksa eläkkestäsi veroja? Eikö sinua kiinnosta, mihin verorahat käytetään? Aktiivimalli käy kalliiksi meille kaikille. Ainoat taloudelliset hyötyjät ovat ns. kursseja järjestävät firmat, joiden omistajat kyllä osaavat minimoida veronmaksunsa.

Vierailija
19/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus tietää, kuinka tyhmä kansa saadaan tyytyväiseksi. Seuraavassa gallupissa kannatus lienee 35 prosentissa.

Ainakin, jos sen tekee Eero Lehden firma...

Vierailija
20/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole sattuneet huomaamaan, niin media on Suomessa visusti hallituksen politiikan propagandistinen äänitorvi. Tämä näkyi selvästi jo 2010, kun HS ei uutisoinut lainkaan merkittävästä lainmuutoksesta: EU-jäsenyys lisättiin Suomen perustuslakiin ja annettiin hallitukselle yksinvalta päättää poikkeustilan joukkojen liikkeellepanosta (eli esim. kapinan sattuessa omien kansalaisten ampumisesta kadulle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi