Fleecen käyttö on julistettu paheksuttavaksi asiaksi. Mikä nyt normaali asia tulee tulevaisuudessa olemaan paheksuttavaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa toivottavasti kaikkia tupakoijia paheksutaan samalla lailla kuin nyt paheksutaan raskauden/imetyksen aikana tupakoivia.
Minä olen paheksunut jo viime vuosituhannella...
Bensiinikäyttöisellä autolla ajaminen
Varpaankynsien leikkaaminen Fiskarsseilla
Punaisen lihansyönti nykyisessä mittakaavassa.
Pumpulituppojen työntäminen nenään verenvuodon tyrehdyttämiseen
Vierailija kirjoitti:
Juomaveden käyttö wc-pytyssä
Sen sijaan, että rupeat päsmäämään mitä vetta kullakin pöntössään on, voit ihan vapaasti itse lakata juomasta sieltä.
Fleece on loistava vaate enkä näe sen käytössä mitään paheksuttavaa.
Meikkaaminen, koska meikeistä vesistöihin päätyy paljon enemmän pieniä muovihiukkasia kuin jostain fleecestä.
Minusta on hauska seurata miten nuo vuoden turhakkeet kuvastavat aikansa trendejä.
Joitain vuosia sitten turkis oli valittu vuoden turhakkeeksi. Turkikset kuitenkin pysyvät hyvänä vuosikymmeniä, eikä niitä pestä pääsääntöisesti ikinä. Turkiksessa vain alkutuotanto on raskas luonnolle (ja eläinparoille häkeissä), mutta eikö se ole neutralisoitunut esim 20 vuodessa, joka ei ole turkikselle vielä ikä eikä mikään.
Tulevaisuudessa toivottavasti kaikkia tupakoijia paheksutaan samalla lailla kuin nyt paheksutaan raskauden/imetyksen aikana tupakoivia.