Voisitko olla kymmeniä vuosia vanhemman...
miehen kanssa? Siis parisuhteessa. Ja tehdä vielä lapsiakian. Eivät miehetkään halua mitään vanhoja naisia riesakseen!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En voisi, koska vanhat miehet ällöttävät ikänsä, epäsiisteytensä ja hajunsa vuoksi.
Mikä ihme saa veltot kurttuvaarit luulemaan, että he kiinnostavat nuoria naisia?
Raha?
Ihanneikäero minulle on että mies on 8-10 vuotta vanhempi. Ei enempää, kiitos.
Voisin jos se mies ois tosi rikas ja hemmottelis mua luksus jutuilla, matkoilla ja tietty antais rahaa PALJON! Lasta en tekis sille. Enkä rakkautta, kun sitähän ei voi ostaa. Toisaalta vois olla ihan jees olla suhteessa johon ei tarvitse sijoittaa tunteita.
10 vuotta on ihan maksimi ikäero jos mä olisin vanhemman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin jos se mies ois tosi rikas ja hemmottelis mua luksus jutuilla, matkoilla ja tietty antais rahaa PALJON! Lasta en tekis sille. Enkä rakkautta, kun sitähän ei voi ostaa. Toisaalta vois olla ihan jees olla suhteessa johon ei tarvitse sijoittaa tunteita.
Tuollaiselle toiminnalle on pro-alkuinen nimi.
En ainakaan lerpahtaneen naisvihaajan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut jos haluaa nuoren naisen, niin täytyy maksaa. Raha ja menestys on se mikä vanhemmissa miehissä vetoaa, ei mikään muu. Mieluummin mä jonku oman ikäisen kanssa alkaisin rakentamaan elämää yhdessä... mut voin mä onnenonkijaksikin ryhtyä jos vaan tarpeeksi iso summa lyödään pöytään. Kyse on vaihtokaupasta.
Olenkin. Ikäiseni miehet ovat todella lapsellisia ja epävarmoja. Ehkä tilanne sitten muuttuu vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut jos haluaa nuoren naisen, niin täytyy maksaa. Raha ja menestys on se mikä vanhemmissa miehissä vetoaa, ei mikään muu. Mieluummin mä jonku oman ikäisen kanssa alkaisin rakentamaan elämää yhdessä... mut voin mä onnenonkijaksikin ryhtyä jos vaan tarpeeksi iso summa lyödään pöytään. Kyse on vaihtokaupasta.
Puhu vaan ihan omasta puolestasi. Oma mieheni on 15 vuotta vanhempi ja rutiköyhä, koska hänellä on ollut vaikea elämä aiemmin. Eipä ole haitannut millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Minulla on pappa fetissi ja tykkään vanhojen miesten hajusta.
Myös veltto vehje on kiva
Pappa-fetissi on yhdyssana. :)
Itse miehenä kiinnostun pääsääntöisesti vähintään 15 vuotta vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Minulla on pappa fetissi ja tykkään vanhojen miesten hajusta.
Myös veltto vehje on kiva
Höpöhöpö! Minun hopeakettuni tuoksuu hyvältä eikä ole lainkaan veltto.
Jos vaihtoehtona olisi yksin jääminen niin voisin harkita tosissani. Ja tästä yksinäisyydestä onkin sitten tosi paljon kokemusta jo tähänkin ikään mennessä. Katsotaan miten minun käy terveisin nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan ihan omasta puolestasi. Oma mieheni on 15 vuotta vanhempi ja rutiköyhä, koska hänellä on ollut vaikea elämä aiemmin. Eipä ole haitannut millään muotoa.
Hyvä homma sun miehelle. Onnea vaan tulevaisuuteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä kiinnostun pääsääntöisesti vähintään 15 vuotta vanhemmista naisista.
Ja kukaan ei näe tästä vaivaa. Ihan rauhassa.
Miksi siis on niin kauheaa aina kun jollain miehellä on nuori nainen?
En ole kokeillut, mutta tässä iässä en todellakaan lähtisi kymmeniä vuosia vanhemman (enkä nuoremmankaan) kanssa mihinkään suhteeseen. Mummo tai kakara. Ei käy.
t: keski-ikäinen mies
"Eivät miehetkään halua mitään vanhoja naisia riesakseen!"
Siis tämähän ei pidä paikkaansa. Ei missään tapauksessa kavereihin ja kännykkään kiinnikasvanutta lisääntymisiässä olevaa oman ikäistä tai nuorempaa naista riesaksi. Pitkästä parisuhteesta vapautunut selvästi vanhempi nainen on paras vaihtoehto.
Eipä ole ollut tapana kenenkään ikiä kysellä. En siis rakastu tai edes ihastu ikään. Kyllä se on se ihminen iästään riippumatta mikä ratkaisee.
En voisi, koska vanhat miehet ällöttävät ikänsä, epäsiisteytensä ja hajunsa vuoksi.
Mikä ihme saa veltot kurttuvaarit luulemaan, että he kiinnostavat nuoria naisia?