Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan feminiinisen miehen

Vierailija
14.12.2017 |

En näe elämää elämisen arvoisena, koska en koskaan saa sellaista ja kukaan ei edes usko, että voisin pitää sellaisista. Niin kuin tuo joku tutkimus väitti, että 100% naisista pitävät lihaksikkaista miehistä, koin sen TODELLA loukkaavana. Olen varmaan joku friikki sitten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae sellainen Ruotsista, konstikos tuo.

Vierailija
2/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinu kyllä täytyy vähän avat, mit tarkoitat "feminiinisellä miehellä. - Itse en esimerkiksi koe olevani feminiininmies siksi, että huolehhdin kotiaskareista, kuten siivoamisesta, ruoalaitosta tai pyykinpesusta varmasti, ainakin yhtä paljon kuin moni nainen perinteisesti tekee. Pidän myös teatterisssa käymisestä, lukemisesta ja olen säännöllisen epäsäännöllisesti yhteydessä läheisiini. En näitäkään asioita pitää mitenkään feminiinisenä. Pitäsikö minun ulkoisesti olla, jotenkin feminiinisempi. - Siinä kieltämättä olisikin varsin paljon uutta onaksuttavaa, koska en ole eläessäni käyttänyt korkokenkiä, enkä hamettakaan muista käyttäneeni, ellei sitten kilttiä pidetä hameena, jota olen kertaalleen käyttänyt. - Sen käyttö rajoittui polttari juhliin kun me kaikki polttareihin osallistuneet puimme päällemme, joka oli meistä muka kiva tapa tuoda ilmi se, että tuleva sankari oli skotti ja me kaikki halisimme olla näin, hetken hänen maanmiehiään mahd. lähellä.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinu kyllä täytyy vähän avat, mit tarkoitat "feminiinisellä miehellä. - Itse en esimerkiksi koe olevani feminiininmies siksi, että huolehhdin kotiaskareista, kuten siivoamisesta, ruoalaitosta tai pyykinpesusta varmasti, ainakin yhtä paljon kuin moni nainen perinteisesti tekee. Pidän myös teatterisssa käymisestä, lukemisesta ja olen säännöllisen epäsäännöllisesti yhteydessä läheisiini. En näitäkään asioita pitää mitenkään feminiinisenä. Pitäsikö minun ulkoisesti olla, jotenkin feminiinisempi. - Siinä kieltämättä olisikin varsin paljon uutta onaksuttavaa, koska en ole eläessäni käyttänyt korkokenkiä, enkä hamettakaan muista käyttäneeni, ellei sitten kilttiä pidetä hameena, jota olen kertaalleen käyttänyt. - Sen käyttö rajoittui polttari juhliin kun me kaikki polttareihin osallistuneet puimme päällemme, joka oli meistä muka kiva tapa tuoda ilmi se, että tuleva sankari oli skotti ja me kaikki halisimme olla näin, hetken hänen maanmiehiään mahd. lähellä.     

Miksi edes luettelit noita asioita, jos et (muka) pidä niitä feminiinisinä? En nyt tosiaankaan tarkoita, että pitäisi siivota ja käyttää korkokenkiä, vaikka ei se haittaisikaan :D Takoitan ulkonäköä ja luonnetta, tiedät varmaan mitkä ominaisuudet ovat feminiisiä ja mitkä eivät. Jos nyt oikein tarkkoja ollaan, niin tarkoitan ehkä enemmänkin androgyyniä, mutta on se feminiinisempi kuin normaali mies.

Vierailija
4/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes luettelit noita asioita, jos et (muka) pidä niitä feminiinisinä? En nyt tosiaankaan tarkoita, että pitäisi siivota ja käyttää korkokenkiä, vaikka ei se haittaisikaan :D Takoitan ulkonäköä ja luonnetta, tiedät varmaan mitkä ominaisuudet ovat feminiisiä ja mitkä eivät. Jos nyt oikein tarkkoja ollaan, niin tarkoitan ehkä enemmänkin androgyyniä, mutta on se feminiinisempi kuin normaali mies.

Tiedän roki. - Minusta vain on yleisesti ottaen tylsää jos ja kun jotkin luonnetta kuvaavat ilmaisut tai toiminta-tavat/  yksilön käyttäytyminen  mielletään, jotenkin riippumaan sukupuolesta.

En voi myöskään kieltää, etteikö sukupuolten ulkonäköä kuvattaisi tai luonnehdittaisi stereotyyppisesti; on asioita joita kulttuurissamme edelleen luonnehditaan maskuliinsena tai toisia feminiisempänä. - Sinänsä toisinaan ymmärrettävää ja järkeenkäypää. Mutta ne muuttuu tylsäksi, jos niistä tulee liian yksinkertaistavia ja ahtaita vaatimuksia, jotka eivät salli tai antavat hyvin vähän liikkumavaraa yksilöiden toteuttaa itseään ja valita itseään miellyttäviä asioita.     

Vierailija
5/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat feminiinisen miehen etkä feminiiniä miestä?

Vierailija
7/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sitten ainakaan valinnanvarasta pulaa.

Vierailija
8/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen feminiininen mies siinä mielessä, että huomaan helposti jos joku ei pidä minusta ja jos en itse pidä jostakusta niin en esim. tervehdi häntä. Mietin usein myös mitä joku oikeasti tarkoitti sanomisillaan.

Luulen oikeasti että minussa on tavallista enemmän naista.

Vierailija
9/9 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluan feminiinisen miehen! onneksi heitäkin on olemassa. on minulla useita ollutkin. feminiinisellä tarkoitan herkkää ja empaattista miestä. jos mies haluaa esimerkiksi pukeutua feminiinisesti tai meikata, tämäkään ei olisi minulle ongelma vaan ainoastaan viehättävää. yhteiskunta on kuitenkin niin ahdasmielinen ja normittava, että suurin osa heteromiehistä pelkää edelleen homoksi leimaamista ja homovihaa eikä toteuta feminiinistä puolta itsessään ainakaan ulkoisesti.