Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako masentua, koska ei ole päässyt parisuhteeseen?

Vierailija
14.12.2017 |

Minulla meni parisuhteeseen pääsy pitkälle yli kolmenkympin, mutta sitten löysin hyvän ja vakaan parisuhteen. Nyt mieheni on kuitenkin ilmeisesti lähdössä, sillä hänen käytöksensä on muuttunut viime aikoina ja vaikuttaa siltä että hän on löytänyt kauniin ja nuoren naisen (hänellä on kuva tästä misusta puhelimessaan.... Löytyi eilen...) No kuitenkin, asiani on se, että sairastin useita masennusjaksoja ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Masennukseni johtui nimenomaan siitä, että minulla ei ollut parisuhdetta (todella noloa, tiedän...). Nyt minulla on jälleen edessä yksin eläminen melkein 50-vuotiaana ja pelkään kuollakseni, että masennus palaa. Onko se teistä muista noloa? En kestä sitä nöyryytystä, mitä avioerosta tulee. Olen ihan rikki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että eroat on niin tuikitavallista ettei sitä ainakaan tarvi hävetä.

Vierailija
2/4 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä elämän sisältöä muista asioista. Joo tiedän, helpompi sanottu kuin tehty. Itse olen kolmekymppinen nainen ja myös yksinäinen. Tuntuu että nykyään on lähes mahdotonta löytää ketään, kaikilla kun on niin kovat standardit. Pelkkä "kiva" ei riitä. :/ Hmm, suhteeseen hakeutumiseen pidättelee myös tuo hyljätyksi tulemisen tunne... se on pelottavaa. Ajatella että joku voisi korvata sinut uudella hienommalla lelulla ja heittää sut roskiin kuin käytetyn tavaran. Masentaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että tuo on kaikkein paras syy masentua. Pitäisi varmaan minunkin kokeilla...

Vierailija
4/4 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi