Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät joulun odotuksesta itselleen kotityöhelvettiä

Vierailija
14.12.2017 |

Meillä töissä naiset stressaavat jo nyt joulun valmisteluun liittyvistä kotitöistä, siivoamisista ja leipomisista. Sama näkyy facebookissa ja ihmissuhteissa, kun kaikki ovat niin hirveän kiireisiä muka näin joulun alla. En ymmärrä sitä ollenkaan. Miksi joku haluaa tehdä joulun odotuksesta itselleen stressaavaa ja hukuttautua vapaaehtoisesti kotitöihin? Mikä siinä edes on niin työlästä. Perus siivous pitää tehdä kuten tavallisena viikonloppuna ja se riittää ihan hyvin. Kinkku paistuu itsekseen ja laatikot ym. voi ostaa valmiina. Lahjoja ei tarvi ostaa niin paljon ja koristelut on kiva tehdä yhdessä vaikka jouluaattonakin. Minä en ole ikinä osannut stressata joulusta. Jotenkin salaa halveksun niitä, jotka tekevät siitä kauhean stressin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kenellekin stressiä. Mä voin jutella töissä kahvitauolla, että pitää leipoa, laittaa, siivota jne. mutta en mä stressaa! Rakastan joulun laittamista. Ihanaa puuhastella, koristella, fiilistellä. Matka ennen päämäärää. En todellakaan osta kaupasta laatikoita tai piparitaikinaa. Teen itse, iloiten ja nauttien.

Vierailija
2/2 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se siskonpedissä se sketsi kerran, jossa äiti iloisena valmistelee joukua askarrellen ja pipareita koristellen ja lapset katsovat taustalla apaattisina tablettejaan. Tämä kannaisi kaikkien vanhempien muistaa, että lapsille olisi paljon parempi, kun ne laatikot vaan ostettaisiin kaupasta ja niiden tekemiseen käytetty aika vietettäisiin lasten kanssa. Meillä oli kotona joulun odotus yhtä siivoamista, kun olin lapsi. Kontaten pinna kireällä luututtiin lattiat ja siivottiin keittiön kaappeja. Mitä järkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän