Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sukkia sairaanhoitaja käyttää työssään?

Vierailija
14.12.2017 |

Kiinnostaa tietää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia tai työpaikan tarjoamia sukkia.

Vierailija
2/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia. Työnantaja tarjoaa kerran vuodessa vaaterahan, mutta siihen ei saa sisällyttää sukkia tai kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia. Työnantaja tarjoaa kerran vuodessa vaaterahan, mutta siihen ei saa sisällyttää sukkia tai kenkiä.

Eikö sukat ja kengät ole muka vaatteita? Mitä ne sitten on ja mihin se vaateraha käytetään kun eikö sairaalassa ole työvaatteet talon puolesta?

Vierailija
4/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja saumattomia putkisukkia kuin potilaatkin! terveisiä teholta

Vierailija
5/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa nuuhkaista hyvännäköisen hoitsun kosteita sukkia!

Vierailija
6/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omia käytän. Potilaiden käytössä olevat putkisukat tippuu jalasta pois... 

Vierailija
7/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia kinkkuverkko sukkiksia.

Vierailija
8/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sukat ja kengät ole muka vaatteita? Mitä ne sitten on ja mihin se vaateraha käytetään kun eikö sairaalassa ole työvaatteet talon puolesta?

Riippuu hiukan talosta. Aika usein talon tarjoamat vaatteet on henkilökohtaisia ja ne ostetaan itse sillä vaaterahalla joskus vaihtoehtona on se että käytetään esim. pesulan vuokravaatteita. Useinkaan silloin ei saa vaaterahaa. Työkengät on jokaisen hankittava itse. Sukat hankitaan useinkin itse siksi että työnantajalla ei niitä joko ole tarjota tai jos on ne on putkisukkia.

Vierailija
9/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukkia.

Vierailija
10/11 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vihreisiin pukeutuvien pulleitten sairaanhoitsujen fetissi. Vieläpä sellasten jotka istuu satulatuolissa kirjaamassa tietokoneelle niitä potilasjuttuja rillit nykerönenällä.

Vierailija
11/11 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki sairaanhoitajat ole töissä sairaalassa. Meillä ei ainakaan talon puolesta ole vaatteita vaan ne ostetaan vaaterahalla, jota työnantaja tarjoaa reilun satasen vuodessa. Sukkia, kenkiä, alusvaatteita ym. ei saa ostaa vaaterahalla. En minäkään tiedä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan