Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Megariita: anoppi teki smoothieta samaan aikaan kun ajattelin tarjota omenaa lapsille

Vierailija
13.12.2017 |

Kun tajusin että smoothiekin tulee lapsille niin ajattelin että sopiihan ne molemmat. Keräsin lautaselle palan omenaa ja banaania.
Anoppi katsoi vihaisesti ja totesi että eihän ne sitten tätä ota. Mies heti alkoi puoltaa äitiään. Sanoin että voihan siinä olla miutakin kuin smoothie. Tosin tiesin etteivät lapset smoothieta edes juo,mutta koska en ehtinyt aiemmin sitä sanomaan niin annoin olla.

Kun lähdimme pois kysyin mitä pahaa minä olin tehnyt? Mies vastaa että ei hänen äitinsä mitään pahaa tarkoittanut. Kun kysyn mitä pahaa minä siinä tein niin siihen en saa vastausta. Hänen mielestään oli todella töykeää että leikkasin omenaviipaleita kun hänen äitinsä hyväö hyvyyttään halusi tehdä smoothien.

Tästä syntyi valtava riita koska mies ei ole minun puolella tai edes neutraali, olisi voinut todeta että saahan siinä olla molempia. Koko hänen asenteessaan ei myönnä että äitinsä sanattomalla mielipahalla olisi mitään vaikutusta siihen että hän otti kannan minua vastaan. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Vierailija
2/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa.. Meni hukkaan elämästä sekin aika kun luin tämän aloituksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh.

Vierailija
4/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis nyt ehkä miettiä, seurusteletko miehesi kanssa, vai oman lapsuutesi turhautumisten tunteiden kanssa. Kuulostaa vähän siltä. Ja jos teillä on omatkin lapset, ei tollasesta pitäisi vanhempien vääntää kuin lapset. Ottakaa vähän happea.

Vierailija
5/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea tuota, mutta sanonpa vaan että vituttaa suuresti, kun naapuri joka aamu surruttaa sitä saakelin smoothietaan. Menis jo sekin pois muodista.

Vierailija
6/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kolme aikuista riitelee ja mököttää lapsen välipalasta. Toivottavasti teillä ei ole oikeita ongelmia.

Vierailija
7/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikeasti niin tärkeä asia, että kannattaa riidellä?

Vierailija
8/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi jo teki kun sinä vasta ajattelit....

Vierailija
9/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi anoppi ottaa itseensä siitä että miniä leikkaa pari omenasiivua siihen sivuun?

Vierailija
10/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita syntyi siitä että mies ottaa äitinsä kannan eikä koskaan vaimon vierellä.

Asia itsessään turhanpäivänen

Vierailija
11/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5/5

Vierailija
12/12 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minusta kolme ihmistä riidellyt välipalasta, vaan:

-kaksi ihmisä loukkaantui passiivis-aggressiivisesti välipala-asiasta (mies, anoppi)

-kaksi ihmistä alkoi riidellä aiheesta "napanuora liian kiinni äidissä" (ap, mies), mikä sinänsä ei ole palstatasolla mikään poikkeuksellinen aihe.